laupäev, märts 3

mis saab mu lapsepõlvekodust...?

mutt teeb oma uues korteris remonti. meil on maal vana maja, kus pole ei sooja vett ega vesiklosetti. vahel ma unistan sellest, et oleks raha ja aega. siis ma laseks oma lapsepõlvekodus teha ägeda remondi nii et seal mõnus elada oleks. ja auto tuleks siis ju ka osta, sest muidu seal kolkas ei kannata elada. nojah, ja tööl tuleks ju ka kuskil käia.

üks õhtu ma ei saanud undki, muudkui mõtlesin, kuhu vannituba ehitada, ja millist laudpõrandat ma tahaks ja mis seinad ehk maha võtta ja kuidas verandat soojaks saada, meil seal ju ahiküte. ilmselt on võimalik ühendada ahiküte elektriküttega. ja aknad tuleks ära vahetada, nad on hiigla vanad ja ei käi enam korralikult lahti. siis mõtlesin veel, mis mööbli viskaks ära (nõukaaegsed hiigelsuured sektsioonkapid) ja mis restaureeriks korda (näiteks ema lapsepõlvest pärit ümarate nurkadega riidekapp, väga nunnu). ja televiisoriantenni võtaks katuselt maha, sest mulle ei meeldi telekas. kõrvalhoones tuleks ka remont teha, kuurid korda seada. ja uus kasvuhoone ehitada. ja tagumine aiavärav uus tellida. ja lakka võiks veel tube ehitada, seal ju aknadki olemas. mamma mia, kui palju seal oleks teha...

jah, aga kust mul see raha või aeg... vanaema jäi ka hiljuti jalust maha, ema sõitis kohale, et ta haiglasse toimetada. kurb. nii et ma ei tea, mis saab vanaemast ja mis saab tema ehitatud majast. kõik laguneb...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Minu lemmikunistused on ka ehitusalalsed, et kuidas ja mida jne. Ja magama need tõesti jääda ei lase.

Aga kui katus ja aknad on korras, siis ta ei lagune midagi nii paari aastaga. Elu teeb kummalisi uperpalle, kunagi ei tea, mis tuleb.

Anonüümne ütles ...

oi jaa ... maakodu ja selle vajadused. mul pandi eelmisel nädalal uued aknad. oleks ma teadnud, MIDA TÄPSELT see endast kujutab, ma poleks selle peale isegi mõelnud. vaatepilt, mis seal praegu valitseb, on õudne. ja tegemist tahtvate tööde nimekiri hirmpikk. auto sai ka aasta tagasi just maakodu pärast muretsetud. kahe kodu pidamine ei ole kerge. aga võimalus mere ja metsaga omaette olla kaalub vist ikkagi kõik selle raha üles. või nii ma vähemalt enesele kinnitan :)