neljapäev, märts 1

inimesed seinal...


ülemine tädi on vahva, talle meeldivad erksad värvid. ja sellepärast meeldib ta mulle. raami tegi mu ülemus eelmisel suvel, kui ma palusin. et oleks vaja vanadest, halliks kulunud laudadest pildiraame. ta teadis, kust kuurist saab tasuta vanu laudu ja saagis need mulle valmis ja klopsis kokku ka. mu ülemus on väga hea inimene. ta hobiks on korterite remontimine ja igasuguste huvitavate lahenduste välja mõtlemine. ja muidugi ka näitsikute hädast välja aitamine. eriti kui neil on vanu laudu vaja ja muud seesugust.
alumine pilt koosneb kahest osast. mustast naervast mehest ja valgest naervast mehest. nad on mingid hüpertrendikad kokad siin helsingis. töötavad klaus k:s, on eriti tähtsad tegelased. city-lehes oli neist selline armas pilt kunagi ja ma rebisin ta välja ja riputasin omale seinale. hea energia pilt on. nende restoranis pole ma kunagi käinud. tegelt võiks ju ikka minna, järgmine kord kui raha on. ehk siis järgmise viisaastaku sees...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hea mõte!
peaks kah näiteks Imre Kose pildi raamima ja koju seinale reiputama:)))

annushka ütles ...

no neh, toitu nii kehale kui silmale!