reede, veebruar 23

käsitööjuttu...

sain oma bolero valmis!!! leidsin ka mooduse, kuidas tilbendavad lõngaotsad ära peita, põimisin nad suvaliselt koe vahele. internett juhatas, kuidas hetkel ülimoodsat lille heegeldada. vorpisin neid lausa neli tükki ühe õhtuga, endale ja mõnedele sõbrannadele ka. no, jõulukinke ma neile niikuinii ei and, saavad nüüd siis roosad villased õied. minu meelest jube nunnud.

aga no küll ma olen rahul oma tehtud tööga. mis kõige mõnnam, mulle meeldib see nikerdis! tegin midagi sellist, mida hakkan kindlalt kandma ka. et ei jää lihtsalt kappi laiutama. ja kuigi alpakalõng oli kallis, tasus investeerida. mõnus pehme on, ei torgi. ja heegeldada oli ka väga mugav, töö lausa lendas. alustasin eelmisel laupäeval ja eile, neljapäeval kell üks öösel sain valmis. ma olen heegeldanud kodus, metroos, loengus, piiblidiskussioonis, kohvikus, sõbranna juures. ühesõnaga igal pool.

järgmine projekt on õppida sokki kuduma. ma kooliajal kudusin küll, aga emme tegi sokikanna ise valmis ja mina ei õppinud essugi. niiet mul on lai tööpõld ees...

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Imeilus. Ja ise ütlesid, et võtad mitu aastat selle jaoks aega.
Ma sain täna ühe kinda valmis Leenale. Avastasin siin hiljuti villaseid kindaid kandes, (kuna poekindad olid kadunud)et ega soojemaid kui villased ikka ei ole.
Aga sokkide jaoks kogun veel julgust.

Reede ütles ...

Pole see soki kudumine nii hirmus midagi :)
http://www.hot.ee/kkassipoeg1/soki_kudumine.htm

Anonüümne ütles ...

vaat kui tore varrukas :), nii tubli oled. Iialgi ei arvaks, et sa pole ammu "varrast liigutanud"

Anonüümne ütles ...

Aga miks sa selle lille sissepoole õmblesid? Aksessuaarid on ikka peale poole mõeldud...

Anonüümne ütles ...

näh, ega see lill pole ju ometigi sinna õmmeldud :) lihtsalt panin ilustuseks, lill tuleb haaknõelaga pluuse peale, mitte varrukate peale. vott.

Anonüümne ütles ...

ma kartsin sokki kui tuld. kooli ajal hea sõber tegi kanna valmis. eelmisel talvel haarasin kannal sarvist ja no ütleme, et esimene tuli siuke imelik, ei saand ma aru mis need keskmised silmad seal on ja kuda ikka kokku võtta. a nüüd juba täitsa ausad näevad mu sokikannad välja.