esmaspäev, veebruar 19

prügikastist leitud...

ükspäev kõndisin ehituselt mööda. seal oli selline suur autokast, kuhu oli igasugu träni visatud. muuhulgas ka üks kena väike aken. ma olen juba aastaid unistanud vanast aknast. tahaks seinale riputada. no ja ta jäi mulle otse silma ette, hea, et ma aknaga kokku ei põrganud. koukisin ta sealt kastist välja ja kandsin käe otsas koju. nüüd on mul nurgas üks ehitustolmune aken. aknaid pesta ma loomulikult ei viitsi, eriti talvel...

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

lihtsalt riputad seinale nagu maali? koos klaasiga või palja raami? või teed sellest hoopis pildiraami?

Anonüümne ütles ...

sul on kah milkubaby kombed juures - käid prügimäelt kodusisustust otsimas. seda akent vaadates, sorry, tuleb naer peale:)
ma ennuga kah kunagi ööhämaruses tarisime endale tugitooli koju. meil oli see puudu, noh. ja päevavalguses ei julgenud. siis toasoojas seistes hakkas see va tool koerakat immitsema. seisis paar nädalat me jakobi tänava kitsas koridoris (kusjuures tuppa sisse-välja käima pidime üle tugitooli turnides), kuni hintsovipoiss selle sama targalt prügimäele taris:))))

annushka ütles ...

heh, lahe lugu, evosh! tegelt mul polegi midagi eriti prügimäelt kottu tassitud. aga aken on ilus, peaks veel veitsa värvi maha kraapima, et vanem välja näeks.

aga seinale panen jah niisama, koos klaasiga. mulle meldivad tühjad pildiraamid, jätavad kujutlusele ka midagi...

annushka ütles ...

aa, ja evosh - naera, naera, elad kauem!