teisipäev, veebruar 6

igavene rist ja viletsus nende meestega...

äh, küll meestega on raske. nendega koos on paha ja ilma on ka paha. mõnikord läheks küll hea meelega kuhugi kloostrisse ära, et enam ühtegi mehenägu ei näeks. aga no see pole ju lahendus. sest kui mul on ikka kibe ja tattipritsiv süda sees, küll ma siis ka abbedissaga või muu suvalise tegelasega raksu läheks. nagu dziisus kraist ütles, tulevad pahad mõtted ja teod inimese seest, mitte välistest asjadest. inimene võib ükskõik mis ilusa asja tuksi keerata. ja ei tee teist nägugi. noh, võibolla natuke krimpsutab, sapil on ju kibe maik man.

õnneks on võimalus neid p**ssekeeratuid asju hiljem ka parandada. ma juba vaikselt ühe kutiga alustasin, endal nutt kurgus. aga kasu oli. mees paistis asjast aru saavat. homme pean teise tegelase ette võtma. kuigi eriti ei tahaks...

selles mõttes olen ma küll õnnistatud, et mu ümber on palju seliseid mehi, kes tahavad tegelikult head. nad lihtsalt ei oska. nii nagu ka mina nendega ei oska. ja siis teemegi üksteisele roppu moodi haiget. aga ma olen näinud mitu korda, kuidas mees ennast parandada püüab ja parandabki. see paneb ka minu kõva ja külma südame sulama. alati just siis, kui ma olen juba valmis käega lööma ja tigedaks äärmuslikuks feministiks hakkama.

nii et kõik pole veel kaotatud. nii kaua kui on elu, on ka lootust...

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

:)

Anonüümne ütles ...

krt, sa oled küll tubli naine, põle midagi öelda.
igaljuhul, jõudu ja jaksu! kannatust ka :)

Unknown ütles ...

Hommik, Annushka. Sa kirjutad oma pajatusi nii, et mul tekib suurem uudishimu, et mis täpselt toimus. Et kes ütles mida, ja mida sina tundsid ja mis edasi sai ning kes mille pärast haiget sai ... Ega sa sellest muidugi rääkima ei pea ;-) lihtsalt komplimendiks, et blogi sul väga haaravalt, köitvalt kirjutatud.
Lugesin hiljuti üht blogi - keegi ameerika mees kirjutab, ka suhetest. Tema hiljutine lugu oli: Understanding human relationships. Mulle hirmsasti meeldis. V6ibolla sulle ka meeldiks: http://www.stevepavlina.com/blog/2007/01/understanding-human-relationships/

Anonüümne ütles ...

aitüma, pätsi ja hiie, komplimentide eest. kuluvad marjaks ära küll.

jah ja teise kutiga sai ka räägitud. tema alustas ka veel. kui nunnu! ma kiitsin teda siis ka, et vahva mees on, et tuli ebamugavaid küsimusi esitama. sest ma olin vist natuke liiga vihane veel, et ise temaga konstruktiivselt ja oma algatusel kõneleda.

homme hommikul ehk mõne tunni pärast sõidan norra. jee. mul on neli tundi aega magada. alati, kui ma reisin, siis olen magamatusest sassis. nagu ka seekord. imelik kiiks mul...