kolmapäev, juuli 26

muljeid londonist, vol 5. i left my heart in...

peale saitsiingu tegelesin ma londonis veel shoppamisega ja muu üleüldise raha raiskamisega jäätise, sõidupiletite ning toidu peale. ostsin endale neli paari kingi ja hunniku riideid odavast poest nimega primark. nende slogan on look good, pay less. ma ütleksin, et kuigi ma tavaliselt pole mingi shoppaja tüüp, siis seal tegin meelsasti sisseoste. ja täitsa asjalikud kaltsud sain endale. kvaliteedist pole muidugi aimugi. et kaua nad ka vastu peavad.

sain sõbraks mõnede maailma kõige lahedamate inimestega. valencia ja robin lõuna-aafrikast, sylvie guadeloupest, sander hollandist, graham kanaadast, merrick inglismaalt... ähh, juba nende isiksuste pärast tasub londonisse kolida... täielik rahvaste paabel. njämmm! püüan nüüd valenciat moosida, et ta mulle hesasse külla tuleks. ma toon ta siis tallinna ka. kindlasti toon.

kokkuvõttes oli inglismaa reis igati õnnestunud. olen siiamaani lummuses. ei taha kuidagi soomega ära harjuda... london, zhdi menja i ja vernus!

2 kommentaari:

Rein Purpur ütles ...

Sa seda panid tähele, et enamik londoni paablist on tegelikult hoopis pööbel:)

tervita ka soomlasi.

t.

RP

annushka ütles ...

okk, sommid on su soojad tervitused algusest otsani kätte saanud.