pühapäev, juuli 30

tibu-tibu-tibukene...

sain endale mõneks ajaks kaks undulaati hoiule. valge näoga on gandalf ja kollasega on mister x. talle pole (ilmselt suure laiskuse tõttu) muud, asjalikumat nime leitud. nende emme sõitis ära ja tõi tibud mulle. lasin nad siis täna puurist välja jalutama. neile vist täitsa meeldis, aga poole tunni pärast kobisid ise puuri tagasi. nokad tiiva alla ja õrre peale tukkuma. päeval aga säutsuvad nii, et ma ei kuule oma mõtteidki. kõige rohkem meeldib neile teiste inimeste jutule vahele rääkida...lisaks sellele tahavad nad hirmsasti minu peas istuda (otsivad nähtavasti inimestega igasugu kontakti). tulevad suure vungiga kuskilt ja maanduvad juustesse. siis näksivad seal midagi. mul niigi juukseotsad katkised, peavad nad siis neid veel närima...
arvuti huvitas linnukesi ka väga. klõbistasid tükk aega klaviatuuri peal. varsti on nad mul täitsa ititibud valmis...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Väga lahedad tegelinskid. Kas nad Sul lahti olles tuba ära ei reostanud?

annushka ütles ...

eriti pole veel sitta leidnud. ainult elektripliidi plaadi peal oli väike törts. selle likvideerisin juba ära...