neljapäev, september 28

kak tõ dokatilas do takoi zhizni...?

mul on ikka kombeks olnud raamatukogu asemel kohvikutes konutada, kui vaja eksamiks õppida. raamatukogus on nii vaikne, et ma jään silmad lahti magama. kohvikus vähemalt elu keeb ja raamatki võib haarav tunduda. kuid täna istusin kaks tundi raamatukogu lugemissaalis. enne seda olin juba 4 tundi ülikooli sööklas passinud. söönud ja kohvitanud. üksipäini, eksamikirjandusega. oi, ma olen nii tubli.

homme peaks kuidagimoodi neli tundi kodus efektiivselt õppima. ei tea, kas õnnestub. kodus on igasugu tegemata asju. koristada oleks näiteks vaja. ja pesu pesta. ja prügi välja viia.

nii et kindlam oleks ikka rampsi minna. see kohvitamine läheb ju kulukaks ka, ning ega kuut tundi ei jaksa üheski kohvikus istuda. põis venib välja...

Kommentaare ei ole: