teisipäev, september 19

viva españa...

nüüd on siis aeg jõudnud niikaugele, et ma panin ennast kirja hispaania keele kursusele. ega ma olengi plaaninud seda alles umbes kuus aastat. kena matadori pildi tõi mulle kunagine korterikaaslane oma euroopa-reisilt. nii matador kui ka mitmed muud detailid on lõpuks oma töö teinud ja annushka haarab härga sarvist...

kunagises hullus nooruses kohtusin ühel ööl oma lemmikbaaris "el gringo" kena mehhiko noormehega. nimeks oli alfredo, kui mu mälu ei peta. see alfredo oskas tantsida hirmus hästi, kuid kahjuks ei osanud ta rääkida muud kui hispaania keelt. mina vana polüglotina ei löönud kartma, vaid veetsin mexicanoga terve öö lõbusalt vesteldes ja elu nautides. abiks olid käed-jalad, hispaania, prantsuse ja inglise keel ning lihtsalt tahtmine üksteisest aru saada. meie kohtumine oli päris traagiline, sest me täitsa meeldisime üksteisele, kuid ta pidi juba hommikul kell kuus mehhikosse lendama. päriseks. ahh. milline romantika. ta kinkis mulle liitrise pudeli tequilat. see sai aastaga ikka lõpuks sõpradega koos tasapisi ära joodud. ma pole kunagi eriline napsumees olnud...

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

vat siis kui põnev. denis ka peaaegu hakkas hispaania keeles käima. aga otsustas vist ikkagi ümber. need tunnid olevat ebasobival ajal tema jaoks.
ma ise mõtlesin ka, et kui vene keele ikke lõpeks enam vähem selgeks saan, siis hakkan hispaania keelt rääkima. see muideks väga kasulik. osa euroopast ja pool ameerikast räägib ju seda keelt.
igatahes soovin omaltpoolt sulle ilusat õppimist chika boinita

annushka ütles ...

muchas gracias, mi amiga!

Anonüümne ütles ...

Denis võiks esperantot õppida. Siis oleks vorm ja sisu enamvähem kooskõlas :) ja pealegi on hispaania keel ju paras moeröögatus- aga tõelised trendiloojad käivad ikka peavooluteest kõrval. Seega oleks esperanto või ladina keel just sobivad.

Anonüümne ütles ...

ah andrus ära räägi. ta siin mõtles, et äkki peaks heebrea keelt õpima minema. ma leidsin, et ta pigem ikka valigu need ained, mida ta õppida ka suudab:P