esmaspäev, september 4

ya habibi, mon amie la rose...

eile oli helsinkis huvilatelttas natacha atlasi kontsert. tä nägi kusjuures peaaegu samasugune välja kui sellel pildil, mille tõmbasin guuglist. ainult et ürp oli sädelevam. aga must kleit oli sama... istusime sõpradega paari esimese laulu ajal viisakalt pingil, kuid siis tormasime lava ette taidlema. hea oli! siin saab kuulata tema uusimat plaati (minu lemmiklugu on "bathaddak"). atlas andis pärast kontserti autogramme ka. kuid kuna mina väldin igasuguseid trügimisi, siis läksin külmalt lihtsalt koju. ei jäänud ootama, et äkki natacha märkab mind.

ma enne polnudki eriline atlasi fänn. tema muusika on nii hull segu kõikvõimalikku, et see mulle eriti ei imponeerinud. ma olen vana ja sitke purist. mulle ei meeldi isegi pastellvärvid. eelistan konkreetseid, puhtaid värve. nojah, aga asjast. kohtusin eelmisel nädalavahetusel ühe toreda ja naljaka noormehega, kes kutsus mind natacha kontserdile. ma algul ei tahtnud minna (ikkagi 32 euri), kuid mõtlesin siiski ümber. what the heck, raha tuleb ja läheb niikuinii.

enne kontserti toimus sellesinase noormehe kodus väike koosistumine araabia suupistetega (mis ta ise oma kätega algusest lõpuni valmistas!!! isegi tomatid kuivatas praeahjus). seltskond oli väga kirju, araablasi, juute, prantslasi, soomlasi ja muidugi mina, vana poluvernik. enamik rahvast oli kõva paarkümmend aastat minust vanemad. alguses oli tunne, et ei tea, kas peaks nüüd ennast kuidagi väljapeetult üleval pidama või. soliidsed inimesed ju kõik. kostitaja ise oli väga sharmantne homoseksuaal. kõnemaneer ja miimika olid nii stereotüübikohased, et rohkem ei saagi. tema kunstnikust elukaaslane kollektsioneerib näiteks madonna heliplaate ja seinal oli suur-lai madonna-teemaline kollaazh. ohmistenüüd, eksole. väga kesksel kohal oli ka kena maal kahest vee all ujuvast noorukist. ühel neist oli suguelund ekstreemses erektsioonis. ahmillinehuvitavkunstiteos! nojah. võib ka nii.

vaatasime koos natacha musavideoid, mis on hüper-kitsch. ning laulja enda nii kõiketeadja veidi igavlev ja üleolev maneer on väga effektne! kontserdile läksin juba täiesti õiges meeleolus. minust oli saanud natacha atlasi austaja. kohapeal langesin veelgi enam eufooriasse, sest madame on ka veetlev tantsija. nauding oli teda vaadata. kavatsen ka mingeid elemente kopeerida. süüdimatult.

õhtu kulmineerus sellega, et nägin enda kõrval rahva seas maailma kõige ilusamat meest. päris avalikult ma ei julgenud teda vahtida. piidlesin nii muuseas silmanurgast. näen veelgi selgelt vaimusilmas, kuidas ta pani juuksesalgu kõrva taha...

7 kommentaari:

triibik ütles ...

eeh, sa oleks pidanud sest kaunismehest pilti tegema ... mul tekkis kohe isu näha, milline ta on ;)

annushka ütles ...

no kuule, sellisel romantilisel hetkel, kui isegi vaadata ei julge eriti, siis mingi tehnikaga rabelemine ja pildistamine on absolutely out of question. pealegi, ma ei kanna viimasel ajal fotokat kaasas. peaks jälle alustama. tihti on huvitavaid asju ümberringi.... :)

Anonüümne ütles ...

See ilu-teema on tõesti huvitav. Ma olen justkui märganud, et täitsa kama milline 1 meesterahvas ka välja ei näe- keegi on ikka nõus temaga saatust jagama. Mu arust on see naisterahvaste poolt väga kena- kuigi pisut matrossovlik. Aga mis siis teeb ühest süüdimatust jobukakust (nagu mehed on) Maailma Ilusaima Mehe? Mis see "ilusaim" üldse tähendab? Mingi shef habemetüügas ja pikad juuksed hobusesabas? Enesekindel muie? Liibuv T- särk? Mis veel?

annushka ütles ...

no kuda sa ometigi ära arvasid, anonüümne, et just sheff habemetüügas ja pikad juuksed hobusesabas? sest tõesti oligi nii. ilus nina oli ka. ja naervad silmad.

kuigi emme on mulle alati öelnud, et mees võiks olla natuke ilusam kui vanakurat. aga noh, me elame ju metroseksuaalide ajastul...

ja ma ei öelnud üldse, et oleksin valmis maailma ilusaima mehega saatust jagama. lihtsalt vaadata on tore :)

Anonüümne ütles ...

Hommik, Annushka! Mäletad Kamille pulma muusikat? Kuulsin eile õhtul üht lugu - Katie Melua esituses - Nine Million Bicycles oli pealkirjaks. Ja ei suuda meenutada, kus olen enne kuulnud. Aga mälestus on väga tugev... Oskad ehk aidata?

annushka ütles ...

hommik,hiie! mõtled seda, mais kirikus oli või helin-mari arderit? kirikumuusika oli mulle tundmatu kahjuks...

Anonüümne ütles ...

Tervitus, pidasin silmas jah kirikumuusikat, afterparty´l ma ei osalenud. Igatahes on Melua üks äärmiselt sümpaatne laulja (jazz-pop). Küll ma ükskord, kui on õige aeg, välja nuputan, kuidas see lugu nii tuttavlik tundub ...