esmaspäev, september 11

reklaamibüroo teatab...

viiekümnendatel ei tohtinud ilma kohvita rõõmsat nägu näidata...

tuleviku pereauto...

piimapropagandabüroo valgustab rahvast...

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Soomlased nimetasid ühe sellise poolrahvusliku maiustuse nagu "neekerin suukko"- või pusu- ümber millegiks muuks. No mingi neutraalne nimi nüüd. neid süüakse kevaditi- sellised hõbepaberi sees olevad sefiiri moodi pallikesed. Ei tea, kas mustanahalise inimese kohta aafriklane on sobilik ütelda? Ma olen just seda sõna kasutanud sest mustanahalised inimesed on ju ikkagi Aafrikast pärit, onju?

annushka ütles ...

jaa, nüüd on lihtsalt pusut või suukot, enne olid neekerinsuukot.

minu meelest kõlab mustanahaline hoopis jubedamalt kui neeger. nagu nad ei peseks ennast üldse ja oleks seepärast mustad. tegelt on ju suurem osa aafriklastest ju ikkagi tumepruunid. nii et mustanahaline pole ka ikka päris adekvaatne nimetus...

Anonüümne ütles ...

Mu isa kasutas ka väga muhedat sõna "jumbu" ja "neegrijumbu". Mulle lapsena see väga meeldis- oli selline sõbralik ja heatahtlik väljend. Vahest peaks kasutama mingit aafriklasele tüüpilist nime? nagu näiteks araablase kohta pruugitakse "abdul" või midagi säärast?

annushka ütles ...

ma mõtlesin, et araablased on kõik ikka muhammedid. aga noh, hakkame valima tüüpilist aafrika nime. ma loetlen aafrika nimesid mida ma tean, sina ka. kõik teised tohivad ka. siis võtame keskmise. (kuigi religioon mõjutab nende nimesid tohutult, on palju islami ja kristlikke nimesid...)

mehed:

abu
mbemba
djanko
momar
omar
roger
ebenezer
godwin
eriya
boukar
pate
maissa
aliya
joachim

naised:

salma
fatima
suaad
mahlet
samah
sihab
amal

Anonüümne ütles ...

jumbu...

annushka ütles ...

jumbu on hääletatud tüüpiliseks aafrika nimeks. õnnitleme võitjaid!