esmaspäev, september 11

oo, ma nägin üks ööse vinget und...

oli sedasi, et olin suures kahekordses puumajas, mis ilmselt kuulus minu perekonnale. see maja oli täis surnud inimkehasid ehk laipu. nad olid ilusasti mitmel pool sirakil, voodites, mõned põrandal. lõhn oli ka eriline. ja ma miskipärast ei tahtnud, et inimesed teaksid, et mul on kodus laibad. püüdsin lõhna millegagi välja vabandada. ega tahtnud külalisi tubadesse uitama lasta. noh, kes seletab ära, mida sihuke uni tähendama peaks?

et ma olen psüühilise murdumise äärel ja püüan kõigest väest kulissi üleval hoida?

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

no ma olen suur unenägude nägija. ma näen ka igast greisisid asju. küll kuidas mind ja mu pere süstaldega narkomaanide poolt surnuks torgitakse, kuidas mu sõbrad auto alla jäävad ja kuidas terroristid mind taga ajavad ja selle käigus palju inimesi maha lasevad. ja siis lõpuks olen ma neisse armunud. et ühesõnaga - ära usu une(hullu) juttu.
ja kuidas sul stressiga lood on? tavaliselt sisi on mul kõige hullemad unenäod kui stress on kõrgel tasemel.

Anonüümne ütles ...

Sa katsu uinudes meeles pidada, et "nüd ma uinun- kõik sündmused toimuvad ones ja on minu poolt juhitavad- minuga ei saa kunagi midagi juhtuda". Asja mõte on selles, et sa magad oma und passiivselt- see tähendab, et asjad unes juhtuvad SINUGA- ilma, et sa oleksid suuteline neid ISE muutma või enda huvides ära kasutama. Kui sa suudad unes mäletada, et sa magad- ja et füüsikaseadused alluvad täiel määral sulle- siis võid unes ISE sündmuste käiku esile manada ja minna kohtadesse kuhu sa ISE soovid. See pole mingi naljajutt vaid täitsa põhjalikult järgi proovitud mul. Sa pead hakkama magama AKTIIVSELT! Juhul, kui sa seisad unes silmitsi mingi sulle õõvastava või ebameeldiva olukorraga- peatu hetkeks ja küsi endalt "on see päris või on see uni?". Jõudes arusaamisele, et see on uni (seda küsimust esitades meenub see sulle alati) võid sa rahulikult olukorda NAUTIDA ja seda koguni soovitud suunas JUHTIDA.
Toon mõned näited:
1) sa oled mingi hoone katusel kukkumisohus- kuid sulle meenub su UNI- sa võid hüpata tühjusesse ja langemise asemel hoopis kõrgust võtta ning lennata soovitud kohta. Olen näiteks nii Pitsburgis ja Berliinis käinud.
2)sa seisad vastamisi kellegiga, kes püüab sind noaga rünnata- sulle meenub UNI- noa lõike või torke hetk on pisut ebameeldiv kuid annab sulle vaid veendumust, et kõik on ebareaalne- sa võid ründaja läbi peksta.
3) sa seisad vastamisi ohtliku jõuguga, kes soovivad sind läbi klohmida- meenub UNI- sa märkad et hoopis SINA võid nad läbi peksta.
4)sa oled mingis huvitavas ja salapärases kohas- UNI- sa võid esitada ja saada asjade omaduste ja tekkimise kohta VÄGA huvitavaid vastuseid.

Püüa ärgates läbielatud sündmuseid uuesti meenutada- see süvendab sinu MÄLETAMIST järgmisel korral.
Jõudu tegutsemiseks!

annushka ütles ...

oeh, kas unes peab siis nüüd ka aktiivne olema...? kas millalgi puhata ja mängida saaks?

tegelikult arvan, et mõned on andekamad sellise aktiivse magamise suhtes. mul paar sõbrannat ka teevad unes mis ise tahavad. ja teavad kogu aeg, et see on uni. mulle ei tule sellised asjad magades eriti meelde. ma olen nii haaratud situatsiooni, et ei suuda sellest välja astuda...

eks ma järgmisel öösel püüa teadvusele tulla :)

Anonüümne ütles ...

hehee. mul vahest on isegi nii, et näen mõnda unenägu mitu korda ja unes tuleb meelde, et ma olen seda juba korra näinud ja tean nt kuhu ennast peita. ühes sellises kordus unenäos mäletasin, et põgenesin läbi keldri akna minema. no olin sisi samas kohas ja mõtlesin, et no tean ju juba, kust põgeneda saab ja jooksin kohe akna juurde. suur oli mu üllatus, kui akna ette oli pandud trellid. vat ei läinud nii lihtsalt. tuli uus tee otsida.
aga ma muidu ikka mäletan, et neeed asjad on unenäod. et kes ma olen ja msi ma teen.