teisipäev, september 26

kui on kollil rahamaitse suus...

ohhoo, mis ma täna avastasin! itäkeskuse teisel korrusel on vene pood kalinka, kus müüakse pelmeene! russkije pelmeni! täitsa head. ma juba sõin terve paki ära.

täna sain hakkama spontaanse ja massiivse shoppamisega. reeglina mulle ei meeldi riideid osta, sest miski ei sobi ja kõik on üle mõistuse kallis. kuid vahetevahel, nagu välk selgest taevast, tuleb ostuvaim peale ja ma leian asju, mis tõesti sobivad ja mida mul vaja on. eelmine kord oli nii londonis. siis ostsin kahe tunni jooksul 60 naela eest (90 eurot) suure ja tarviliku hunniku riideid ja kingi. no ja täna oli umbes sama, ainult et väiksemas mõõdus. sain endale nunnu sügis/talvemütsi (mina, kes vihkan mütse, leidsin lõpuks ometi sellise variandi, mis katab kõrvad, ei litsu juukseid peadligi ja ei näe välja nagu pott), punase sametminiseeliku, kolm paari triibulisi sõrmikud, musta-pruunitriibulise kampsuni ja musta-valgetriibulise t-särgi. ajee!

ahvimõnu.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

no jah mõnel veab. aga oota kui ma soome tulen. sisi pead muga koos shoppama

Anonüümne ütles ...

heh, shopata on siis isegi lahe, kui ise midagi hädasti ei vaja. sulle võime osta ükskõik mida ükskõik kui palju :P

täna hommikul panin oma uue mütsi pähe, tundus, et on külm ilm. pähh! hoopis palav oli. läksin poodi ja ostsin õuetermomeetri. et teaks, kui külm seal väljas siis õieti on.

triibik ütles ...

jajah, sa pead hoopis selle termomeetri endale pähe panema ;)

annushka ütles ...

nonii, nüüd on jälle meest vaja. et ta mu termomeetri naeltega akna taha kopsiks. ma võiks ju vist ise ka, aga... meestele peab ju ka tshäänsi andma.