neljapäev, detsember 14

keset koolipäeva...

ajee, mulle makstakse praegu selle eest palka, et ma siin netis surfin. ma tean küll, enamikule lugejatest ka, kuid mina olen õpetaja ning töö ajal pean üldiselt aktiivselt kellegi ajusid väänama. täna kusjuures esimesed kaheksandikud polnudki väga jubedad, ainult kolm inimest keeldus kategooriliselt koostööd tegemast. teistega saime päris ilusasti läbi. no, igatahes on neil praegu klassijuhataja tund ning kuna ma nimetet isikut asendan, siis on programmis informaatika klassis tsillimine. ma tsillin ka, nagu näha.

spioonitsesin veidi, mida rahvas teeb. märksõnad on arvutimängud, youtube, irc, foorumid ning kaks noort isast otsivad mingeid naisi netist. kui ma lähemale läksin, klõpsasid nad akna peitu muidugi. aga lehekülje pealkiri oli ju all näha. hähähää, vahele jäid. ise veel kõvad ülbikud...

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

oh sind kavalpead :)

annushka ütles ...

no seda minagi...!