esmaspäev, detsember 25

kõrvarõngakrõhva...


ma olen hull kõrvarõngaste järele. pole isegi lugenud, kui mitu paari mul neid on. mitu. kahjuks on hulgi ka selliseid rõngaid, millest üks paariline on kuhugi ära kadunud. kõige kurvem on siis, kui lemmikkõrvarõngas ära kaob. vaid üks õnnetu jääb mälestuseks kunagisest õnnest. näiteks üks lemmikrõngas kadus ära, kui ma seisin mitu aastat tagasi sõpradega peterburi selle aja kuumima diskoteegi "metro" ees järjekorras. rahvast oli nii palju, et polnud võimalik kummardada ja ehet maast üles noppida. see jäi lihtsalt masside alla...

pildil olevad ehted ostsin endale jõulu- ja uusaastakingiks. plaanis polnud hoopiski mitte nipsasjakesi soetada, kuid ma lihtsalt ei suutnud nendest mööda minna. aarikka "lumi" sobib ju aastaaega nagu rusikas silmaauku. ja punased lilled käivad ükskõik millal. ihkuuuu!

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

Ma võtaks need punased iga kell.

Ma olen täpselt samasugune kõrvarõngahull nagu sinagi. Viimati tormasin poodi ja ütölesin müüjale, et "ma lähen metsa, mulle on vaja väikseid kõrvarõngaid", sest enamus on ju suured ning võivad metsas puu külge kinni jääda.

Ja üksikuid rõngaid on samuti kõik kohad täis.