pühapäev, detsember 17

ich bin glücklich...

jaa-jaa, nii need tunded tulevad ja lähevad. alles ma siin halisesin pikalt ja kurvalt. nüüd jälle hüppan rõõmust. üle mõistuse hea on. veetsin nimelt reedeõhtu jumalaga. miuke inspiratsiooniallikas!! pidin pikkujoulupeole minema tegelikult, kuid ei viitsinud. väsind olin. magasin paar tunnikest ja siis lugesin piiblit, häid raamatuid jumalast, kirjutasin päevikut, palvetasin, nutsin ja naersin ja vingerdasin õnnest...

neljapäeval vestlesin ühe tuttavaga skype's, meil oli tõeliselt sügav ning avatud jutuajamine. rääkisime jumalast ja saatanast, ning kuidas kõige selle saastaga hakkama saada, mida vanakuri kõrva sosistab või karjub, olenevalt päevast. sain sõbralt tohutult head ja lihtsat nõu, ning olen seda paar viimast päeva usinalt praktiseerinud. ma ütleks, et täitsa töötab! ning järgmisel päeval kogesin jumalaga sellist intiimsust, millist pole juba teab kui kaua olnud. sel õhtul mõistsin ja tundsin üksipäini oma kodus, et kristus armastab mind päriselt. PÄRISELT. ma ei tea, kas see on sinu jaoks mõistetav niimoodi loetuna, seda peab vist lihtsalt ise kogema. mingi asi minu sees loksus paika. ma ei väida, et nüüd olengi normaalne ja tasakaaluka hingeeluga naisterahvas. palju asju on veel hinges katki ja pooleli. kindlasti tuleb hetki, mil ma selles suures armastuses taas kord kahtlen. kuid seda õhtut, mis meil oli, see siiski ära ei võta. ilus oli...

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mulle kuluks ka see hea nõu ära. Ma ei leia viimasel ajal enam pidepunkti. Kõige selle kiiruse keskel olen võtnud liiga vähe aega mõtlemiseks ja palvetamiseks ...

annushka ütles ...

tead, jänku, tee endale üks heategu ja loe läbi John & Stasi Eldredge "Captivating" (võib tellida näiteks amazonist). seal on see sama hea nõu sees. kuid lühidalt võin öelda, et hoia silmad lahti. saast ja negatiivsed mõtted ning ka tunded tuleb ära tunda, et need pole tegelikult see mida sina tahad mõelda ja tunda, et need on vanatühja valed. ning nood siis kristuse ette palvetada. "resist the devil and he will flee from you. come near to god and he will come near to you..." jaakob 4:7-8

täitsa huvitav on elada niimoodi...

Anonüümne ütles ...

Aitäh :-)

Anonüümne ütles ...

Lugesin su juttu ja meenus sarnane õhtu oma elust aastaid tagasi. Pole vahepeal kuigi palju selle peale mõelnud. Nüüd võtan aega mõelda. Nagu mineviku puudutus. Aitäh.