laupäev, oktoober 28

baila, baila...

neljapäevane eksam läks halvasti. oma arust olin õppinud küll aga küsimustest eriti aru ei saanud. vastasin nii paari lausega. kahtlustan, et oodati rohkemat... teoreetiline pedagoogika on üldse üks nõme aine. ma pole kunagi sellest aru saanud. vot praktika, see juba on midagi.

nojah, et ennast lohutada, läksime sõbranje annaga siis salsatama. neljapäeviti on ühes pubis salsaõhtud. mõnikord on hästi igav, teistel kordadel jälle lõbus. ega kunagi ei tea. ma hoiatasin annat juba ette, et ära siis kurvasta, kui keegi sind tantsima ei võta. soome mehed ei võtagi. neid tuleb ise kutsuma minna, kui tantsida tahad. latiinod tulevad küll, aga neid on nii vähe. nii et ole aga ise naine ja võitle enda lõbu eest. lõppude lõpuks oli väga tore õhtu, igasugust rahvast oli kohal. soome mehi käisin ise kutsumas ja latiinod käisid mind tantsitamas. igatahes nahk sai märjaks.

pilt on tehtud peterburis mitu aastat tagasi. seal ma salsat tantsima õppisingi. kohtusin ülikooli kantseleis ühe soome neiuga, kelle mees oli kolumbiast või kuskilt sealt. neiu kutsus mind õhtul pittu kuhugi mamasse. leidsin lõpuks koha üles, oli mingi kahtlane vana tehas. ja seal oli kuum latiinopidu. selle neiu mees võttis mul käest kinni ja õpetas, et üks-kaks-kolm-paus ja nii edasi. õhtu lõpuks oli salsa selge. ning minu meelest on salsa naise jaoks õige lihtne. tuleb lihtsalt ise rütmis püsida ja meest järgida, ükskõik mida ta ka ei teeks. väga vaimne tants, muide! meestel on muidugi oma 250 korda raskem, sest nemad peavad igasugu keerumustreid välja mõtlema ja oma tantsuga naisele ikka pinget pakkuma.

oma elu parimat salsat olen tantsinud aga kairos. oh neid araablasi küll, kus ikka keerutasid ja väänasid. ma lausa põlesin üleni. seal oli see eelis, et palju mehi ja vähe naisi. soome salsaklubides on ju üks mees viie naise kohta. kuid egiptuse papad ei lase oma tütreid niisama hotellidesse puusi hööritama...

8 kommentaari:

KK ütles ...

Kas taustal pole mitte tantsulõvi Dalibor....:-)

annushka ütles ...

täiesti õige, tshehhi kuum mees dalibor. ma olin ta nime isegi unustanud, aitäh, et meelde tuletasid. oled sa temast midagi kuulnud viimasel ajal?

KK ütles ...

Mari Helsinkist ikka suhtleb temaga. Ta elas vahepeal Moskvas ja nüüd vist jälle Prahas. Peale Peterburi aega oleme küll vähemalt 3 korda kohtunud, aga viimasel ajal mitte.

Kellega Sina veel nendest aegadest suhtled?

annushka ütles ...

ega eriti kellegagi ei suhtlegi... ljovushkaga viskame vahel teineteisele paar rida. oleme kohtunud ka peterburis mõni aasta tagasi. katrieniga algul oli mingi kirjavahetus, kuid see suri välja. anisaga olen kah kontakti kaotanud. kuid ilusad mälestused elavad ikka...

Anonüümne ütles ...

see pilt teeb tuju heaks. käin juba mitu korda vaatamas.

KK ütles ...

Mina osade inimestega ikka olen suhelnud. Näiteks Mari, Olga, Dalibori, Nicolai ja Ljovaga. Isegi Jonast olen mõni aasta tagasi juhuslikult Tartu linnas kohanud. Aga eks need kontaktid hõredamaks kipuvad jääma jah:-( Mälestused on muidugi suurepärased:). Mu mees on muide ka Piiterist pärit.

annushka ütles ...

triin, salsat tantsides on mul just selline õnnis hõljuv tunne, nagu pildil.uskumatult hea...

ohhoo, kai, sul vene mees ja puha? ma kohtasin jonast viis aastat tagasi tallinnas, ta oli seal taani kultuurikeskuses tööl vms.

KK ütles ...

Ja muide - Andrei õppis Tartus vahetuses samal aastal, kui me Peterburis õppisime. Seega oli põhimõtteliselt vahetuses minu asemel:-)

Aeg lendab ikka kiiresti - ju ma nägin siis Jonast tõesti 5 aastat tagasi, sest tollal ta töötas tõesti Tallinnas.