teisipäev, oktoober 24

huulepulga-eri. sissejuhatus.

mina olen huulepulga-inimene. eriti ma ennast mukkida ei viitsi, kuid huuled on võimalik värvida kasvõi kõnni pealt. üldjuhul ma nii teengi, sest alati hilinen kuhugi. silmameiki ikka eskalaatoris või kõndides ei tee. aga huulemeik saab kolme sekundiga tehtud küll.

mul on kodus igasuguseid huulepulkasid tagavaraks. mõnd eriti head ja meeldivat tooni ostan kohe mitu tükki. siis ei pea kogu aeg varusid täiendamas käima. kevadel juhtus selline katastroof, et meigifirmad vahetasid oma kollektsioone ning kõik mu lemmikvärvid kadusid. asemele tulid mingid uued. niiiii palju aega läheb ju huulepulga valimisele. küll ma nõidusin ja kirusin. suvega olen uued sobivad endale ikka suutnud soetada. kahjuks võeti müügilt ära mu kõigi aegade lemmik, rimmeli 110 desire, maasikalõhnaga tagasihoidlik toon. oi kui kurb ma olin...

allolevas sissekandes esitlen oma kümmet huulepulka. mõnda kasutan rohkem, mõnda vähem. pildil paremalt kolmas on see vaene desire, millest on niipalju alles, et kui lusikaga koukida, siis saab veel paar korda kasutada.

9 kommentaari:

triibik ütles ...

tead, mis on su huulepulga-eris huvitav: huulepulgad on eri kujuga. minul on kõik nö sigaretikujuliseks määritud. horisontaalsed. aga sinul on igat sorti. selle kohta, mis kujuliseks naised huulepulga määrivad, on lausa uurimusi tehtud ju, pseudoteaduslikke küll, aga ikkagi. mine võta kinni.

maris ütles ...

ma just tahtsin samast asjast kirjutada. et huulepulga järgi saab kõike sinu kohta kindlaks teha. mida täpselt, seda ma ei tea, aga uurimused on jah kuskil olemas. mina, algaja uurija võin vaid öelda, et sa oled üks äärmiselt hüplik ja labiilne naisterahvas, kes ise ka ei tea, mida tahab. (kui ma suudaksin, paneksin nüüd siia lõppu selle lollaka märgi, mis sümboliseerib seda kollast naerunägu, aga ma ei saa seda kasutada, sisetunne ei luba. ühesõnaga võta seda juttu ikka huumoriga.)

Anonüümne ütles ...

jumal tänatud, et ma mees olen

Anonüümne ütles ...

ema, isa:
no mida sa siis välja pakud? Kas enesekindlal ja stabiilse närvikavaga naisterahval on ainult 1 huulepulk või? Aga siis on ju kõik hullud...?

triibik ütles ...

ei-ei, andrus, emaisaleevike viitab sellele, et annushka huulepulgad on kõik eri kujuga. mitte vutlarid, vaid pulgad. tal pole huulte värvimisel ühest meetodit.

Anonüümne ütles ...

Assoo triibik. Selle peale ma ei tulnudki. Võibolla ta närib neid...? Mõned ju närivad küüsi ja pliiatsit?

annushka ütles ...

ei, nii hirmus ebastabiilne ma ikka ka ei ole. õnneks. asi on nii, et enamus pulkadest on ühtemoodi kulunud (3., 4., 5. ja eelviimane), va kaks paremal pool, mis on algusest peale teistsuguse kujuga olnud. kaks pulka on täitsa lõppenud, sellepärast pole enam kuju näha. ja üks, see sigaretikujuline ehk pealt sirge... see on küll imelik. ta vist läks mul kunagi otsast katki või midagi. hirmus raske on sellist kasutada, nii võõras. nii et TEGELIKULT olen ma väga järjekindel inimene. hahaa!

annushka ütles ...

ja patsy, ära siis õhka midagi. meeste meigitööstus muudkui kasvab. nüüd on ju moes igasugused dandyd ja metroseksuaalid, kes hoolsalt oma nahapoore hooldavad. varsti on sinulgi viis kilo meiki kaasas, kui nädalavahetuseks sõbranje poole lähed!

Anonüümne ütles ...

ma südamest loodan, et jään vanamoodsaks :)