esmaspäev, oktoober 23

suurest laiskusest...

mnjah. kuna ma praegu ei viitsi millegi tähtsa ja tarvilikuga tegelda, siis tegelen absoluutselt mõttetu ja naeruväärse asjaga. imetlen netis ilusat meest. avastasin eile näitleja nimega wentworth miller. ta mängib mingis sarjas, mida ma näinud ei ole. kuna mul pole telekat. aga onu on täitsa kompu. kümne aasta pärast on mees veel mõnusama väljanägemisega. naljakas, wentworth on tõenäoliselt kõige ahvatlevama väljanägemisega alles 45-aastaselt. naiste puhul on nii aniharva. jama küll. aga mis ma ikka kurdan. ilus vaadata ju. jälle üks põhjus jumalale tänulik olla. et ta nii palju nii ilusaid inimesi maailma on loonud. mul kohe hea meel...


10 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

mille järgi sa kindlaks teed, et mees/naine 10 või 20 aasta pärast kõige mõnusama väljanägemise saab?

annushka ütles ...

no vaata näiteks see wentworth siis - ta on praegu veel natuke liiga nunnu. veidi vajaks karedust, mõned kortsud näkku - ja voilá! näiteks bono ja sting ja isegi tom cruise on kõik alles peale neljakümmet ilusateks meesteks saanud... vähemalt minu meelest.

Anonüümne ütles ...

no ma pean ütlema, et minu arust on see mees kompu ka praegu. ma olen selle tundmatu sarja suur austaja ka. olen juba jõudnud esimese hooaja ära vaadata ja kui kõik hästi läheb, siis saan ehk ka teist vaadata õige pea:D
mehe võtaks aga ära:D

Anonüümne ütles ...

Ja see mu ajalik lootus ongi, et mida vanemaks, seda vingemaks...
ma ju kavatsen sajaseks elada eksole- tahaks näha millised mutid siis minu eakaaslastest saanud on, ku imina alles vuntsi keerutan (alzheimeriga koos muidugi)

Anonüümne ütles ...

laupäeval jooksis just mingi kanali pealt film, kus ta mängis neegrite heleda nahaga järeltulijat. on jah kena!

Anonüümne ütles ...

jaa, andrus, ma kujutan juba ette, kui charmant sa oma seitsmekümnendates oled... alzheimer kahtltemata vähendab veetlevust, sest silmisse tekib tühi pilk. ja vanemad mehed ongi just nii ahvatlevad oma kogemuse, raudse füüsise ja elutarkuse tõttu. see paistab ju silmadest välja, eksole.

Anonüümne ütles ...

Ma nägin seda sama tüüpi eila koplis ühe keldripoe ees koolipoistelt raha pommimas. Ma ajasin ta muidugi tokiga vehkides minema. Läks ja vandus venekeeli tulist kurja.

annushka ütles ...

näh, arkaadi, sina ka ei oska raha teha. mis sust niiviisi saab, ah? oleksid ta kohe mõnele telekanalile suure papi eest maha müünud. aga ei. noh, ela siis vaese papina, kui tahad.

triibik ütles ...

natuke silmailu ja lugemist sulle;)

http://www.sloleht.ee/2006/10/21/elu/208586/

Anonüümne ütles ...

mis kuradi vaese papina. päh. mul on mitu pensionisammast, mis vanaduss mul aitavad koos veerpaluga kuurortis lõõgastuda.