neljapäev, oktoober 26

putin ja krokodillimees...

rääkisin eile hilja õhtul potsatajaga msn-s. potsataja rääkis igasuguseid imelikke ja huvitavaid asju. noh, igatahes lõpptulemusena nägin ma veidrat und. et ma reisisin emaga (aga võibolla ka potsatajaga, sest unes saavad mitu inimest üks olla) mingisse imelikku külasse, kus oli järv. me pidime üle saama, aga ei saanud, sest oli juba õhtu. siis üks külamees ujus ühe saare alla, tõstis ninasõõrmed vee pinnale ja jäi magama. täielik krokodill. pärast me hääletasime potsatajaga mingi marsa peale ja arvake ära, kes roolis istus? no gospodin vladimir putin muidugi. me istusime ette putini kõrvale, ta oli väga meelitatud.

midagi tähelepanuväärset toimus veel, aga ma olen juba ära unustanud. uned ununevad väga kiiresti. ainult atmosfäär jääb hommikusse hõljuma...

5 kommentaari:

KK ütles ...

Tere Annushka! Kai siinpool. Leidsin juhuslikult netist su blogi:-)

Mina veel Putinit siiamaani unes näinud pole, aga see oleks huvitav kogemus kindlasti:-):-)

annushka ütles ...

nojah, see meie kohtumine oli siiski üpris põgus. muhe mees tundus olevat... :)

tore sinust kuulda üle pika aja! kas elad tallinnas? saame kokku, kui ma järgmine kord sinnamaile tulen. kahjuks ei oska veel öelda, millal...

Anonüümne ütles ...

jah annuska ei oska öelda seda ja pealegi on tal veel kamp muid sõpru, kes teda survavad ja ka tahavad temaga kokku saada. ja kogemusest vist võib juba öelda, et kohtumised ei ole just väga pikad tavaliselt kui ikkagi kokku õnnestub saada. õnneks on mul olnud võimalus ta enda poole meelitada ja siis paar tunnikest kindlasti ta endale krahmata.
ja kõige parem viis ma loodan temaga pikalt aega veeta on ise Sooome külla purjetada.
täna oli mul eriti lihtne tähtede kompa FATCR, see süstemaatika ka vist vananeb ja läeb laisaks:P

KK ütles ...

Kokku võib saada muidugi. Elan Pirital. Varsti saab aasta täis minu Tallinnasse kolimisest

Anonüümne ütles ...

hellu, sa nunnuhunnik!