teisipäev, oktoober 24

huulepulga-eri. osa 2.

1. lumene berryfun 13, never ending love, saturakkautta. huuleläige. vaarikakommi lõhnaga. ma olen eluaeg huuleläiget põlanud, sest sinna jäävad möödalendavad kärbsed ja tuules lehvivad juuksed kinni. siiski sel suvel olen läikeid proovinud ning juuksed lihtsalt hobusesabasse sidunud. pole vigagi. 2. maybelline 39, bois de rose nature. argipäevaks igati sobilik.
3. maybelline 73, rouge indien. siin on juba päiksekiiri ja ei tea mida veel. naeratuse värv. teeb rõõmsa meele.
4. lumene 408, moondance, kuu tanssii. täitsa punane. femme fatale. soe ka. sobib õhtul, näiteks villase kampsuniga. või musta kleidiga.
5. max factor 604, soft hazel. olin isegi unustanud, et mul selline pulk on. hea, turvaline, ei tõmba tähelepanu. sobib loengus istumiseks. 6. wet 'n' wild brillant lipstick, E81516. sama kirjeldus mis eelmiselgi. veidi tumedam, sügisesem. igatahes mitte wet and wild. kõige odavam pulk, kusjuures. ostsin suve alguses, siis kui palgapäev veel kaugel oli.
7. lumene 35, autumn dream, syysunelma. on jah sügise värv, ploomid, tumepunased vahtralehed. uduvihm sobib ka.
8. rimmel 110, desire. imehea lõhnaga, igapäevaseks kasutamiseks. päikesekiirtega. lemmikpulk.
9. lumene 607, one woman, ainoani. kena, läikiv, sobib naeratamiseks. nii suvel kui talvel.
10. grimas 5-32. selle ostsin spetsiaalsest grimassipoest, lavaesinemiste tarvis. lavavalgustus on nii võimas, et näos peavad eredad värvid olema. sobib tegelikult ka 40-50ndate stiilis meiki. iga päev ei kasutaks, kuivatab huuli, põrguline.

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kule piaasi, et sa liiga hoogu ei satu ja nüüd mingit pesuesitlust siin ei korralda...- mine tea mis tudengil näljaga pähe lööb...pia igasugu mõtteid täis ju- aga failid on nii segi nii segi...

Anonüümne ütles ...

IRVO!
Ja meenub eilne vestlus msn-s...
"Mul on niiii palju õppida. Blogimise peale kulutasin täna väga palju aega."
Aga minu lemmik on nr 1.

Anonüümne ütles ...

Kes evosh see on? Neid kakerdab siin ju karjakaupa ringi- no kuidas neid eristada? Jutt on neil kah täitsa ühesugune. Aga järsku on sama isik või?

annushka ütles ...

andrus, on olemas ainult üks ja ainus evosh. ja tema ei kakerda, tema hõljub graatsiliselt. jah, evosh, see see oligi, mille peale ma oma ajanatukest kulutasin. inimene on ikka niiii ratsionaalne olend...

ja ärge kartke, armas lugejaskond, mingit pesuesitlust ma pidada ei kavatse. aga kingaesitluse (ma ükskord mari-leenu ploogis nägin)võiks mõnikord pidada küll. siis, kui järgmine eksam lähenemas...

Anonüümne ütles ...

Kõik peale viimase olid ühesugused.

annushka ütles ...

arkaadi, no kuda sa ei märganud toonide erinevusi? mingi toonipime oled vä?