pühapäev, oktoober 1

pea veidi ringi mul käib...

jiihaa, ma olen purjus. omg alati kirjutab mingeid totraid purjus lugusid. noh, nüüd mina ka :) käisime töökaaslastega väljas, hooaja lõppu ning sünnipäevi tähistamas. söögirestoranis oli külm ja kõle, kuid toit oli täitsa hea. siis läksime mingisse suitsusesse baari, ma olen täitsa suitsuliha praegu. õhtu saldo: poolteist klaasi valget veini ning 3 iiri kohvi. mehed muudkui aga tegid välja. ja mina päris purjakil. vähese harjutamise viga... rahvas läks veel tanstima kuskile, aga kuna mul on homme pikk päev ees, siis mina tulin ära koju. hakkan juba vaikselt kaineks saama.

täna on olnud hea päev. kuulasin ivo linna plaati päeval, praegu kuulan ka. iff rokib!!! tuleb lapsepõlv meelde, muretus ja turvalisus. täielik nostalgia. kikilips, sangar seiklusfilmis,viis viimast ja sõlmi juustest lahti pael...

alkohol on muide huvitav asi. inimeste põhiinstinktid hüppavad järsku välja. näiteks meie töökollektiivis ilmnes täna musitamist, naistöökaaslaste tisside üle arutelu ning igasugu muud flirtimist. mis ei tuleks kaines peaga kõne allagi. huvitav. kuid mina keeldusin kategooriliselt igasugusest musitamisest. niiiii purjus ma siiski polnud. ughh! joku roti sentään...

sõidame sama rahvaga esmaspäeval nädalaks horvaatiasse. seal saab olema üks pikemat ja suuremat sorti purjutamine. loodan, et vahel on ka selgeid ja helgeid hetki ning võime koos vahvaid asju teha. esmaspäeva hommikul on kogunemine hommikul kell kümme, kavas kohv ja konjak. kell 12 suundume koos lennujaama. kavatsen paar head raamatut kaasa võtta. siis pole vahet, kui teised purjutavad. ma võin ennast ise enterteinida.

Kommentaare ei ole: