reede, oktoober 13

reede 13...

ohhoo, täna on õnnepäev! reede kolmteist! päev tõestas oma erilisust juba kohe alguses. kui ma hommikul ärkasin (ehk siis alles praegu) ja pesutuppa läksin, et pesupesemisaeg kinni panna, oli seal üks vahva naabrimees. pikk, must, kõhn tehishammastega onkel jamaikast, kes ütles, et c'mon, let's have coffee at my place. kuna mina olin alles pidzhaamas ja hambad pesemata, siis ma ikka ei läinud talle külla. aga igati lahe intsident. selliseid asju juhtub soomes väga harva.

ning kui ma seda lugu kirjutasin, helistas mulle keegi walter ja kutsus paari nädala pärast oma kodupeole mind esinema. ning lubas maksta minu palutud hinna ka. ei hakanud virisema, et oh, nii kallis. ma ütleks, et jään huviga ootama, mida tänane päev veel toob.

väljas sajab päikest ja linnud laulavad akna taga, tititüü, tititüü. mul on alles veel kaks horvaatiast toodud apelsini. ise turult ostsin. toreda mutikese käest.

Kommentaare ei ole: