neljapäev, november 9

bohemian rhapsody...

üleval korrusel elab üks mees. vist mitte väga vana. talle meeldib hirmsasti rokkmuusikat kuulata. ning ka teistel kuulata lasta. eriti öösiti, sest siis rahvas ei sebi enam omi asju. kõik on kuss ja vagusi ning kuulavad sõnakuulelikult tema korterist kostvat rokk-kontserti. eile lasi ta isegi täitsa häid lugusid. umbestäpselt kell üks öösel hakkas tulema mingi bassiviisike. mõtlesin algul, et soh, et nüüd on hakanud ise bassi mängima. natukese aja pärast sain aru, et ei, lihtsalt lugu algab niimoodi tagasihoidlikult. oli hoopis queen'i bohemian rhapsody. kuigi oli igati kvaliteetne unemusa, magama jäämine sõi aega ning närvegi veidi.

kirjutan täna oma armsale naabrile tänukaardi. koos palvega oma muusikalised õhtud juba kesköö paiku ära lõpetada.

ükskord eelmisel suvel käisin tal öösel isegi ukse taga. sest et muusika mängis üle mõistuse kõvasti, terve maja kajas. ta ust lahti ei teinud. siis kutsusin politsei. neile ta ka lahti ei teinud, kuid musa keeras vaikseks. lõpp hea, kõik hea.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hei! Kuidas naaber tänukaardile reageeris? ;-) Kas on veel Queen'i kuulda olnud?

annushka ütles ...

viisin selle tänukaardi naabrile alles eile. kuna ma olen laisk ja lohakas. poleks vist isegi viinud, kuid naaber organiseeris laupäeva hommikul pool kuus mulle ja minu juures ööbivale sõbrannale vahva äratuse. kolistamine, sõimamine, naise hädaldamine jne. mina olen vana argpüks, kuid mu sõbranna marssis otsejoones hullude ukse taha ja kolistas nii otsustavalt kella, et talle tehti isegi lahti. oli purjus vanem naine, pann käes. ütles, et oh ja ah, kutsuge politsei. sõps ütles, et olge kuss, me tahame magada. ning tuli tulema. vaiksemaks jäivad küll. ja meie jäime magama.

mu naaber olevat juba vanemat sorti. habemega. ning mööblit polevat tal ka olnud. õnneks ikka pann oli. ei tea küll, milleks seda kasutatakse suure riiu ajal...

aga kaardi viisin jah eile õhtul ära. pole veel kippu ega kõppu kuulnud.