neljapäev, november 30

mulle meeldib maksavorsti paljalt süüa...

kui väga külm hakkab, siis viskan ikka mingi hõlsti peale. aga tegelikult ka, jube hea. lusikaga, ilma leivata. mmm...

p.s. ja ei, ma ei taha teada, millest maksavorst tehtud on. miks ilusat elu mingite faktide teadmisega ära rikkuda?

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

maksavorst seibideks lõigata, törts äädikat peale ja väga hea!

annushka ütles ...

äädikat??? pole elusees kuulnd. eks ma proovi siis ära järgmine kord. aitüma vihje eest!

Anonüümne ütles ...

Aga mis sorti maksavorsti te sööte? MA pole tükil ajal poest sellist head vanakooli maksakat saanud - koguaego nmiski maitsetu saepuru pihku sattunud...

Anonüümne ütles ...

äädikat pead siis ikka lahjendama ka vastavalt maitsele/taluvusele.
aga pean isegi tunnistama, et pole tükk aega kuskilt head maksakat leidnud. pole otsinudki, kui aus olla.

annushka ütles ...

mina söön mingit tavalist hk maksavorsti. ma ei tea, kas seda eestist saabki.

Anonüümne ütles ...

Annekas - proovi Otepää lihatööstuse maksavorsti, sel on säärane vanakooli mekk man, teised on mingid imelikud pastad. Ma ei mäleta peast, kas tol Otepää omal on ka mingi erinimi, a see on siuke hästijäme ja lühike, läbipaistvas kilepakendis, peal kiri roheliste tähtedega. Soovitan.

Anonüümne ütles ...

Näe, jõudsin koju ja vaatasin järgi. Palun väga - "Edgari maksavorst".