neljapäev, november 16

liian paksu perhoseksi...

veel üks imelik lugu. käisin mõni aeg tagasi tervisekontrollis. kontrollija küsis siis ka kaalu. üldiselt ma ennast väga ei kaalu, sest niikaua kui riided kapist selga mahuvad on ju kõik hästi. olin aga just mingis spordikeskuses kaalu peal käinud ja teadsin seda nukrat numbrit küll. ja kujuta ette, medõde ei uskunud mind! mul juhtus kunagi kooliarstiga samamoodi. keeldus uskumast, et ma tegelikult ka nii palju kaalun. noh, medõde kaalus mind siis ise oma aparaadiga ega uskunud oma silmi. seejärel ütles, et oh, sul on ju päris rasked riided ka seljas. ning kirjutas paberile kaks kilo väiksema numbri kui mida kaal näitas! pole võimalik, et ma nii palju kaalun, eksole...

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Selle kaaluga on kummalised lood jah. Minu puhul ka inimesed enamasti ei usu, et mu kaalunumber nii suur on nagu ta just on. Aga fakt on see, et isegi siis, kui ma oma kolleegi sõnul olin "näost aukus nagu Buchenwald" ja mahtusin väikseimatesse poes müügil olevatesse riietesse (kui lasteosakonda mitte arvesse võtta), siis olin ma kaalunumbri järgi ikka ülekaaluline. Mine võta kinni mis värk on.

annushka ütles ...

sul on ilmselt ülitihedad ja rasked luud. mis on iseenesest väga hea asi. siis ei lähe sa vanast peast nii ruttu katki...

Anonüümne ütles ...

Seda on nii lohutav kuulda :-). Muidu ikka põen seda numbrit.

Anonüümne ütles ...

Mul oli kord nii, et kaalusime end sugulastega. Tuli mingi rahuldav number. Siis läks tunnike möda või ni. Vahepeal olin süünud ühe kukli. Millegipärast hakaksime uuesti kaaluma. Peale kuklit kaalusin pool kilo vähem. Sai on vist tõesti õhuline:D
Oleks praegu ka nii

Mia