teisipäev, november 21

naised on ikka hullud küll...

kohtusin eile internetis ühe ammuse tuttavaga. kunagi kuus aastat tagasi olime sellised pooltuttavad, tere ja kuidas läheb. käisime vist paar korda koos lõunal. oligi kõik. ma olin tegelikult siis temasse armunud ka. sest kuda sa ei armu ära mehesse, kes näib olema kõike seda, millest sa unistanud oled, eksole. ega ma tegelikult ju ei tea, kas ta on kõike seda. kuid nii mulle näis. noh, eile tsättisime peaaegu tund aega, et kuidas läinud on ja mis teed. tema ka pole endale veel peret soetanud...

ning nüüd tuleb siis pealkirja põhjendus. pärast tunniajast kerget vestlust inimesega, keda ma pole kuus aastat näinud, olin ma juba temasse uuesti kõrvuni armunud. ning ei suutnud õhtul magama jääda, sest planeerisin vaimusilmas juba meie ühist tulevikku...

öelge palun, mis tablette ma sööma peaksin.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Hee, ma näen iga aasta korra üht meest ja absoluutselt iga kord armun ma temasse uuesti. Aasta otsa ei kohtu ja ma isegi ei mäleta, et ta olemas on. Niipea kui näen, on põlved nõrgad. Minu meelest on see ainult vahva. See on üks põhjus, miks mulle meeldib naine olla ;)

Anonüümne ütles ...

ää ma soovitaks unetablette, sest rotimürk on liiga julm:P

Anonüümne ütles ...

ja ootan põnevusega siin kommentaare nendele piltidele, mis soome sõjast avalikustati.

Mari ütles ...

Mul esineb sarnaseid haigusjuhtumeid, ravi pole siiani leidnud.

annushka ütles ...

hellu, mis pildid, mis sõjast? mina lehti ei loe, telekat mul pole ja ilmaelust ei tea ma midagi. eriti veel mingist sõjast ja poliitikast ja eiteamillest...

triangel, kas sulle pole tulnud mõtet, et kuna see mees sind jätkuvalt kütkestab, äkki tema ongi SEE? mina hakkasin küll juba väga praktilisi plaane pidama eile. täna kõndisin linna peal, nägu naerul. isegi taevas oli päeva pimenedes ilusat värvi, nii kirgas hall...

vaat mis hormoonid ikka teha suudavad. isegi kaheksanda klassi poiste totrad joonistused tahvlil lõbustasid mind täna. sellest tehkem ka järeldus, et õpetajad peaksid rohkem armunud olema, siis on nad vahvamad igasugu tattninade vastu.