kolmapäev, november 15

enne ja pärast...

koristasin ükspäev. kodu oli omaette päris korrast ära läinud. peeglikapi peale ei mahtunud enam uusi kirju, ajalehti ega salle. vanad pidi eest ära korjama. pühkisin isegi üle pika aja tolmu. nii hea sai. leia piltidelt 77 erinevust...

enne - ja pärast

4 kommentaari:

Asjadest ütles ...

Kuidas sa ise hindad, et kauaks sul see ordnung nimodi jääb?
Kas reedeni pead vastu? ;D

Ma pean siinkohal avaldama vist, et ma kohutavalt kardan korratuid naisterahvaid (mitte et mul nendega eriti pistmist oleks- aga kui silma jääb siis on hirm sellevõrra suurem). No ma olen neid ikka näinud kah tegelikult. Suurim paanika tekibki sellest, et väline ja nö sisemine on karjuvas vastuolus. tavaliselt on naisterahvad ju pealevaadates üpris tipptopp- aga kui siis näed, et tegelikult on täielik läbu...- no siis on paanika. Meeste puhul võid alati kahtlustada, et tal on sokis auk ja ketsid vedelevad voodis. Sa nagu juba eeldad seda, et nii on- ja siis pole ka üllatus nii suur, kui päriselt ongi.

haldjapliks ütles ...

hehee. ma kahjusk nüüd ei jõudnudki su elamist vaatama:( aga õnneks tudnub, et aega veel on ka. hommelähem oma tähtsat testi tegema. paluge sisi mu eest ka;)
ja Andrujuhhale nii palju, et igas naises on natuke korratust. ühel väljendub see ühte moodi teisel teistmoodi. aga korras asju oodatakse kõigilt. ja seda arvan ka, et mingine asjade korraskäik on kooskõlas elu situatsioonidega. sedamida singlina saad endale lubada abieluinimesena enam ei saa ja vastupidi.

annushka ütles ...

no andrus, mis sa siis meist läbunaistest kardad? näe, ma tunnistan ju ilusti avalikult üles, et mul on kodus seapesa. ja olen ikka veetlev, meeldiv ja armastusväärne mina ise edasi. mida minust ikka niiväga karta. arg mees ei ela kaua...

ja heldin, ma arvan, et võibolla jah esimesed paar abieluaastakest oled hoolas ja muudkui koristad, kuid millalgi peab ju ikka iseendaks hakkama. kui see suur siirup üle hakkab saama. siis ikka jätad vahel sokid vedelema ja voodi tegemata ning prügikastki ronib mõnikord oma jala peal kapist välja...

ja pole hullu midagi. ennegi on niimoodi elatud :)

Asjadest ütles ...

No , eks ma pisut selle hirmuga liialdasin kah muidugi- lihtsalt niisama- te nagunii usute selliseid asju ja siis on lõbus vaadata, kuidas rahavas kohe rabelema hakkab...?

No kes neid sokke söökilaual ikka kardab?! Või saiapuru taburetil ja lahtist moosipurki voodis?
Elus on hullematki nähtud!