teisipäev, november 14

mööbeldasin siin natuke...

updeitisin bloggeri beetasse. ega ma ei tea, mida see beeta tähendab, aga mõnusam on küll. ei pea mingi itinaine olema, et ploogis koristada ja mööbeldada ja pilte seinale riputada. mõtlesin, et teen kohe korraliku remondi ja muudan kõik teistmoodi. kuid siis tõdesin, et ma olen ikka liiga konservatiivne selle jaoks.

tegelikult ka. mul on viimased viis aastat täpselt samasugune soeng olnud. mitte midagi pole muutnud. käinud lihtsalt juuksuris updeitimas. suur hulk riideid on ka viimase kaheksa aasta jooksul soetatud. kui katki pole läinud, siis kannan ikka veel. mõne uue olen ju loomulikult ka ostnud. nüüd ongi kapis liiga palju riideid. prillid olen uued ja teistsugused ostnud. esimesed sain neljateistkümneselt, kuid need tekitasid allergia. siis viieteistaastaselt sain teised prillid, mis vahetasin välja alles paar aastat tagasi. praegused läksid eelmisel suvel veidi katki, kuid käisin parandamas. ehk peavad kümme aastat vastu. nagu eelmisedki. kodus mööbeldan haruharva. kui miski on kuhugi pandud, siis on sel ju mõte ning ümberpaigutamine pole vajalik. ema käib siin mõnikord uusi tuuli toomas. kui mulle meeldib ning uus järjestus mõttekam on, lasen olla. kui ei meeldi, tirin kõik oma kohale tagasi.

ei tea, millest see konservatiivsus õige tuleneb? hirmust muutuste ees või lihtsalt laiskusest ja mugavusest? las jääda nii kui oli. las jääda nii kui on. las jääda saladuseks, et...

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

oi kui nõus ma, Annushka sinuga olen... mulle meeldib ka kõik nii nagu on...