pühapäev, august 13

aiaiaiaiiiii...

mul on selg katki. noh, ega ta vist päris katki ei ole, kuna suudan veel seda blogi kirjutada. aga valutab küll, mis hirrrmus. isegi ei tea, mis tal viga on. hommikul käisin veel ujumas. kuigi valus oli juba. peab homme arsti juurde koperdama. sõbranna sundis valuvaigistit võtma. ostsin mingi seljasoojenduskoti ka. ja üks sõber andis lugeda raamatut "yoga to banish backache" (kirjutanud keegi bijoylaxmi hota). täitsa head nõuanded tunduvad sees olema. noh, ma nüüd siis püüan kuidagi terveks saada. praegu on neli vaba päeva ka. ma olen nii tubli töötaja, jään vabadel päevadel haigeks. eelmisel esmaspäeval oli kohutav nohu. see oli mu ainuke vaba päev nädalas...

linnukesed lendasid minema. tähendab, nad transporditi autoga oma koju tagasi. ongi parem, nende kraaksumine käis juba närvidele. ja kõik see praht, suled ja seemnekoorikud, mida nad produtseerisid. uhh.

nüüd oleme siin ainult me, myself and i. nagu see hiiglane ühest muinasjutust. või shrek...

Kommentaare ei ole: