kolmapäev, august 16

"я навеки со спортом..."

avastasin kevadel uue bändi. vene uma turman on päris krutõje parni. ja see huumor eelkõige! laulude sõnad on lihtsalt elust, nad ei püüagi teha mingit kõrgelennulist ja arusaamatut luulet. mängisin isegi oma õpilastele nende lugusid ja tõlkisime neid vene keele tunnis. paljudele meeldis. näiteks lugu "эй, толстый!" on väga teravmeelne minu meelest. kahjuks ma ei leidnud seda netist...

siin ka spordihuumorit. elu on selline, ega lapsed süüdi pole...

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma ei saa sellest tennise-asjast tegelikult eriti aru. P2 käib ju tennises eksole...- no ja ma olen kah sunnitud seda asja jälgima nagu. Mingit glamuuri seal küll pole. Tavaliselt tatsavad väljakul tähtsalt ringi ülekaalulised meesisendid ja lehvitavad oma kalleid reketeid. Joosta ja palli taga ajada nad eriti nagu ei viitsi. Siis on seal veel muidugi noori- need jooksevad ja hõiguvad küll- aga see näeb välja nagu märg pesu tuules...Eks jah- leidub ka tõsiseid tegijaid aga mul on ikka neid kahju vaadata sest on rohkem, kui tõenäoline, et nende pingutused pääseda maailma esikümnesse jäävad ikka vaid uppuja viimaseks karjeks.

Igatahes näib mulle, et palju põnevam on lumelabida otsaga vastu seina pinksi mängida...

annushka ütles ...

vaata, klamuur on inimese pea sees. see on kokkuleppeline asi. ja mõned tüübid siin maailmas on leppind kokku, et ajee, teeme tennisest klamuuri. ja teevadki...

raha paneb rattad käima, nagu öeldakse. sama lugu golfiga. eriti igav värk. aga milline hiilgus ja kuulsus...

Anonüümne ütles ...

Jah. Sellepärast mulle meeldibki viimaselajal nähtus, et" tagasi lätete juurde!". St, et golfi taotakse mööda niitmata muru mingi suvalise kurikaga ja ei osteta mitte 52 käiguga ratast vaid ainult ühe käiguga (siis saab aru kah kus on mägi ja kus org). Ja tennist mängitakse ikka suvalise palliga.

PS kas glamuur kirjutatakse tõesti "k"ga? Ma ei tea neid kirjutamise-asju üldse. Võõrsõnade leksikoni kah pole nii, et paistan juba täitsa loll välja...

annushka ütles ...

näh, selles see iroonia ju ongi, et klamuur pole nii glamuurne, noh. panimaajesh?

Anonüümne ütles ...

Ei tahaks kohe teie spordivestlust segada. Lihtsalt teadmiseks, et minu meelest see noorem vend "Uma turmanis" on kunagi, paar aastat tagasi, meie vend olnd. Aga noh, mis nüüd tõesti sellest.
Kusjuures MULLE tennis täitsa meeldib. Vaadata ikka.