kolmapäev, august 2

väike vampiir...

mulle on alati esinemine, näitlemine ja karnevalid meeldinud. lahe on mingit rolli näidelda, kasvõi iseennast, aga maskiga. leidsin albumis tuhlates aastatetaguse halloweeni pildi. seda musta kleiti kandsin ma hea mitu aastat. ostsin ta mingilt kirbukalt, oli käsitsi õmmeldud, taga pikk rida riidest nööpe. tundus mingi 40ndate aastate kleit olevat. sellel pildil olen umbestäpselt kuueteistkümne aastane. mis teeb enam kui kümme aastat tagasi... nojah, ma saan ju varsti juba viiskümmend.

'varsti' on kusjuures väga laialivalguv ja suhteline mõiste. mäletan väga eredalt hetke, mil ma uurisin emme käest, et millal on varsti. püüdsin kõigest hingest aru saada, et mida see sõna tähendab. aga no ei saanud sotti. emme jaoks oli varsti varsti, minu jaoks oli see mitte kunagi. ma polnud siis isegi veel viieaastane.

Kommentaare ei ole: