neljapäev, august 10

selles mõttes on mul küll hea töökoht...

merel puhub tuul. ja kui maal on eriti vastikult palav, siis puhub merel ikka tuul. ja mina olen merel...

täna tööl pakkusid ühed kliendid mulle juba ka teist töökohta. et ma olevat just õige isik. kuid mul pole vist aega nende asjaga tegeleda, mul veel aasta usinat õppimist yliopistos. olen parem vaene.

4 kommentaari:

annushka ütles ...

jah, ja eile tuli üks joodik ligi ja ütles, et mul on ilus nina. vohh. tõde kuuleb ikka laste ja joodikute suust...

Kaja ütles ...

Ohh, meretuuleke! Veab sul.
Külla tuleks, kui võimalik, kuid hetkel hakkab olema rahaga väga kitsas. Äkki talve poole saan liikuma Helsingi-Stockholm liinil.

Anonüümne ütles ...

Aga teate, kallid semud, ma lähen 2. septembril jooksma :-) Seal antakse distantsi läbinule tasuta pilet kahele Tln-Hel-Tln (tasuda tuleb vaid sadamamaks). Hea meelega kingiks selle sulle, Kaja.
Eks ma jaotan praegu laskmata karu nahka ;-) Aga hoian teid siis kursis, kas 2. sept õnnestus ...

annushka ütles ...

ohhh, ma hakkan nüüd palvetama karu mahanottimise eest. ja selle eest, et nahk rammus oleks ja jagatud saaks! ja et hiiel päkad aina välguksid... break a leg!