kolmapäev, august 16

ma hakkasin kunstnikuks...

ja need kollased pallikesed pole mitte ploomid, aprikoosid või võileivad. need on sibulad. anna veel hullule pintsel kätte...

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mu isa ütles, et kui mu ema oleks meheks sündinud, siis ta oleks teinud Maailma Revolutsiooni. Ema on lihtsalt nii hakkaja tädi. No õnneks läks tõesti teisiti...

Aga jah- maalimisega on tegelt nii, et see, et sul on pintsel käes ei tähenda veel tingimata seda, et sa seda pintslit ennast kohe maalima pead. ja sibulatega on sama asi. Tegelikult võib kõike maalida. No näiteks pesu nööril või kedagi lindu või isegi mõnda lolli lille. Päriselt on kaa nii...

Anonüümne ütles ...

Täitsa tore pilt, Annushka!!!
Kui norida, siis ainult sellega, et varjudega oled puusse pannud.
Kui valgus paistab peale ühelt poolt, siis ei saa samal poolel varju olla... Panimaješ?
Aga tõsiselt. Sul on Annet, Anne!
:)

Anonüümne ütles ...

aa, ma tegin ju uue blogi nüüd. see on väga vinge. asjadest.blogspot.com
Ma olen päris uhke ise.

Anonüümne ütles ...

ahh evotš ei tasu kohe annuškat kiitma hakata- inime läheb kohe õhku täis ja hakkab, ennast suureks kunstnikuks arvama. ostab veel mingi pika salli ja suure mütsilotu- kellele seda häda siis tarvis on? Niigi on neid kunstikalduvustega noori terve tagumikutäis linnavahel ringi kakerdamas. Räägivad kõva häälega ja segavad teisi liiklejaid oma mapiga. Mõned lähevad veel peast täitsa segi ja hakkavad näituseid tegema. No muidugi peab ema neid üleval- ega nad tööl küll ei käi. Sellised päevavargad noh.

annushka ütles ...

see varjudeasi on jah imelik. need on nimelt päris elust maha kopitud. selles keldris, kus ma neid sibulaid maalisin, oli mitu valgusallikat, sellest ka sada varju. ma mõned heledaimad jätsin isegi maalimata... kuigi oleks võinud varjud heledamas toonis teha.

annushka ütles ...

andrjuha, mis värk? miks su polgis midagi kommida pole? mh, ah? kus on asjad? ma olen ju präägu sairaslomalla, ja mul on vaja kohvi ning võileiva kõrvale midagi lugeda. mai saa ju kogu aeg ise kirjutada, klaviatuur saab võiseks.

Mike Juliet Kilo ütles ...

sillä sipuli