reede, august 18

pretty little things...

järjekordselt jõudsin ma järeldusele, et raha ei tee onnelliseksi, tavara tekee. eile ja täna shoppasin endale emotsionaalselt tähtsaid asju. ostsin uue kaustiku, beezhi, lilledega. see saab olema mu tantsutundide õpetajapäevik. kõikide tundide plaanid ühtede kaante vahel. ostsin ka ilusa beezhi mustriga voodiriided. on hirmus tähtis, milliste värvide sees ma magan. hetkel on beezh ajajärk. lisaks ostsin lahedat käsitsitehtud paberit, millele kirjutan oma aastaplaani. ning kinnitan külmkapi uksele. ma kavatsen ju aastaga ülikooli lõpetada. lõpuks ometi. enne kui päris kümme aastat täis saab. plaan olgu alati silme ees. kleebin sinna südamekesi ja lillekesi ka peale, et lõbusam oleks...

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma ootan palgapäeva, et saaks ka paar toredat väljaminekut teha :-)

Anonüümne ütles ...

Ära nüüd vassi annuška- sa kleebid neid südamekesi ikka sellepärast, et sa TAHAD seda, ja see MEELDIB sulle ja see on OSA SINUST ja sa EI SAA TEISITI ;)

See on selline sisemine sund. Sa ei suuda enne rahulikult olla, kui pole neid lillekesi ja südamekesi kleepinud...
No ega see polegi paha- ikka parem, kui mingid pentagrammid...

annushka ütles ...

jaa, mul on igasugu sisemisi sunde. ma viisin isegi oma bossi nii kaugele, et ta tuli minuga pärast tööd mingissse parakki ja saagis seal saelaudadest mulle kaks pildiraami valmis. nüüd käib ta veel peale, et saaks raamidele kinnitusplekid ka valmis treida...

see on osa minu projektist kunst massidesse. helsinkis algasid kusjuures nüüd juhlaviikot. tsheki http://www.helsinkifestival.fi

südamekesed on osa kõike seda...