teisipäev, august 22

ennast kiitmast ma ei väsi...

täna olin ma tohutult tubli. kuigi to do listil on veel päris mitu asja, oleks ma endaga rahul ka siis, kui mitte midagi muud täna ei viitsikski. aga viitsin ikka. präägu kirjutan ploogi ja siis harjutan tantsu ja tõlgin ühe menüü vene keelde. põhimõtteliselt ma vihkan triikimist, kuid täna triikisin ära kuus pluusi ja ühed tööpüksid. äm ai guud oor äm ai guud? sellega seoses peab mainima, et mu pikk ja ilus haiguspuhkus on läbi ning homme lähen jälle merd kündma.

lisaks tegin oma garderoobis augustipuhastust. rookisin sealt välja ühe kleidi (väga, väga õnnetu ost. pole kordagi kandnud. ostsin ilmselt meeltesegaduses), paar-kolm pluusi ja neliteist paari pükse. ma olin ise ka jahmunud, kui palju lishnat tavaari mul kapis seisab. enda õigustuseks pean ütlema, et mitmed püksid on 6-7 aastat vanad. ma pole lihtsalt raatsinud neid minema visata. aga nüüd transporditakse nad mõnda heategevuskonteinerisse. las väikesed aafriklased kannavad...

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Jahah- väikesed aafriklased õmblevad su püksid otstest kinni, lasevad makrofleksi täis ja teevad neist parve millega nad siis sajakesi Hispaania rannikule purjetavad. Või teevad neist omale mundreid (ühest püksipaarist saab korralikud mundrid vähemalt 3 tubli sõdurit), et lapsed kalašnikoviga päris paljad ei oleks. Kalašnikovi rihm muidugi tegelikult kah natukene varjab aga ikkagi- munder on munder!
Ei tea, kas ma olen nüüd eelarvamuste küüsis või...?

Jubejuss ütles ...

A kui mahvalda rohkem sööks pääseks terve kongo tema pükstega ameerikasse, või võidaks selle ilgelt suure purjeregati, mis merel vist toimub

Arkadi Zuk ütles ...

Mina annan omad vanad riided ainult headele lastele. Nendele kes hommikuti korralikult putru söövad. Kongo omad ei pidavat kuuldavasti sööma.

Anonüümne ütles ...

aafriklastega on justkui see häda, et neil saavad ideed mingil levelil otsa- no näiteks on nad megaosavad vanast plastpudelist asju tegema ja vana voolikuga autokummi paikama- aga edasi jookseb juhe kokku. no muidugi on 1 tippmõte valge naisega abielluda ja euroopasse kolida. Aga edasi on küll sein ees...

annushka ütles ...

tõeline heategevus ongi endale üks vaene aafriklane meheks võtta. arkadi, andrjuha ja jussi puhul on ilmselt kavalam musti naisi tshekkida. se on sitä kestävää kehitystä!

mul ikka vahetevahel mõni aafiklane üritab ligi ujuda, et neiu, teil on ilusad silmad. aga mis ma neist, nad ju juba euroopas. neil juba sein ees...