esmaspäev, aprill 24

eesti, eesti, perkele eesti, ma tahan sinna saada...

varsti saab tallinnasse. jee. kavatsen tantsida pulmas. nutta, sest pruut on niiii kena ja kõik on niiii ilus. kallistada inimesi. külastada sugulasi. käia juuksuris. lonkida mööda vanalinna (minu lemmik!). harjutada eesti keelt. raisata raha (mida tegelikult küll väga pole). süüa imehead eesti ploomijogurtit. juua ploomimahla. pelmeenid, mmmm! kolada raamatupoodides. ja lihtsalt olla. istuda heldiniga köögilaua ääres ja rääkida, nii et lõuad valutavad. oi kui hea...

1 kommentaar:

haldjapliks ütles ...

see heldiniga raakimise osa tuleb kindlasti. ja sa vaata, et kui am inglismaalt saabun siis me voime koos pelmeene suua ka. ma poel ju neid oma kaks-kolm kuud saanud. ja vaike veinike ka asja juurde voi sisi vana tallinan koorekas. mul ju nuud see uus veini lisand ka. vaja see ara proovida. ok kallistan ja musitan ja ootan sisi juba aega et koos mooda linna tuuseldada. enamgi veel aga jah koogilaua aares istuda ja lihtsalt vadistada.
PS! jalle pean neid tuutuid tahti sisse toksima. urrr, ma varsti kuri...