kolmapäev, aprill 26

kuri pilk...

igaks juhuks riputan üles. et äkki läheb vaja millalgi. siis on kuri pilk kohe võtta.

6 kommentaari:

haldjapliks ütles ...

see kuri naine pildil ei ole eriti sinu nagu muide. natuke ehk minu nagu:P:P
ja tea dma siin juba pool nadalat voi veel kauem su kirjutisi ootan ja tana siis voilaa terve trobikond neid. sa ikka oskad:D
ja allpool on veel kuskil kaks kommentari. kes otsib see leiab.
PS! tahed loodan et on jargmiseks korraks kadunud siit alt poolt. mul juba sapp ule maksa ja vastupidi ka.

Anonüümne ütles ...

Ei ütleks, et väga kuri, mu meelest pigem selline uuriv-uudistav-nõudlik :-)

annushka ütles ...

hellu, sa oled mitu korda mingeid tähti allpool maininud, ja ma pole kunagi pihta saand, et mis tähtedest sa ometigi räägid :) nüüd sain lõpuks aru. aga nii on ju isegi huvitavam :) ja turvalisem, igasugu reklaamijad ei saa kommenteerida, et "make money fast and easy". sellepärast. kannata ära. kannatlikkus on vaimu vili, vohh!

Anonüümne ütles ...

abbi, mul pole tahti ja poel ka mingeid raha pakkujaid
kuna sul tahed on siis ju nad sulel just pakkuma tulevad:P:P

annushka ütles ...

okk, okk, ma võtan nad espetsiaalselt sinu jaoks maha :)))))

Anonüümne ütles ...

jee ma tunnen kohe palju paremini ennast nuud. pole vaja mingeid nomedaid tahti hakkata peale kommentaari veel siis toksima:D jeejee jee. kui vahe on vaja onneks:P