esmaspäev, aprill 24

yalla! yalla!

see pilt on tehtud paar aastat tagasi, yalla! 2004 festivalil. pildil on jaana åhl, hosseny ja ashraf. shou nimi oli hafla masreya, egiptuse pidu. jaana on minu meelest üks maailma ilusamaid naisi. lisaks ta keha on natuke ebanormaalne, sest ta suudab teha selliseid liigutusi, mida tavainimene ei suuda. ma ikka korduvalt imestan, kui tema juures tunnis käin. proovin siis ise ka ennast käänata ja väänata.

anu toivonen on üks parimaid tantsuõpetajaid, keda ma olen üheksa aasta jooksul kohanud. kuna ta tegeles varem mingi dzhuudo või millegi taolisega, siis rõhutab ta lihastööd ja tehnika tähtsust. mulle tohutult meeldib. ilmekust on mul endalgi ülearu, seda ma ei pea nii hirmsasti juurde õppima.

leidsin haruldaselt stiilse ameeriklanna, kes araabia tantse tanstib. üldjuhul rabelevad ameeriklased laval nii, et tants on pudru ja kapsad. või siis on nende riietus nii kitsh, et naerma ajab. ja tants jääb maitsetu jõulupuu-moodi-kleidi varju. salome ei rabele ja oskab tõesti tantsida. väga nauditav. (videod on salome leheküljel allpool)

Kommentaare ei ole: