esmaspäev, aprill 10

raske liftis, kerge sünnitusel...

seisid kord liftis head sõbrad, kõhn mees ja ilus naine. see mees oli selline teistsugune, kes kultiveerib romantilisi tundeid rohkem meessoost isikute vastu. nii et tal polnud üldse raske ilusa naise kõrval seista. siis tuli lifti hästi palju laiemat rahvast. naine ütles mehele, et võtku ennast koomale. mees käratas, et ega tema süüdi pole, et tal nii laiad puusad on. seejärel teatas ta kõigile, et raske liftis, kerge sünnitusel.

selle loo rääkis mulle rebaseplika.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Min huvitab 1 isiklik asi Annushka- kas samune sepp on keegi su kamraad või lihtsalt suvakalt hulgub siin sfääris?
Aga siis veel. See onu.
Mulle kohe meenus kuidas ma esimest korda elus Soomes olin. Siis ma kohtasin kah imekspandavat headust- see nägi välja nii:
Olin hilinemas Tallinnasse minevale laevale ja lidusin ...- aga kuna ma olin Hesas esimest korda siis ma ei leidnud sadamat üles ja leidsin end korraga mingite konteinerite vahelt väljapääsu otsimas- olin täitsa vales kohas ja oli pühap hommik- kedagi kuskil polnud kelle käest küsida. Aga siis silman- eemal kaugel mingi täpp- lidun lähemale- veel 2 tegelast liiguvad täpi suunas. Jõuan kohale- see on keegi mees- küsin teed sadamasse- mees lubab juhatada. aga mees ise on soome emigreerunud eestlane kes on nii soomestunud, et ei oska enam eesti keelt rääkida. Siis need kaks muud täppi- need on 2 venelast, kes on kah eksinud sinna konteinerite vahele- tahavad kah sadamasse. Siis see "väliseestlane" võttiski meid sappa ja liikusime niimoodi sadama suunas- "väliseestlane" ees, mina tema kannul ja siis 2 eesti venelast kõige lõpus. Jõudsime igatahes laevale.

annushka ütles ...

hääd iminesed on nigu inglid, eks?

see sepp on kyll lihtsalt mingi mees internetist, ma pole temaga eriti tuttav. ta ilmselt tahtis näidata ligimesearmastust ja kommenteeris natuke mu südame räbaldumist :)

Anonüümne ütles ...

Ei ma tean seda seppa muul viisil- ta on mingi fotograafi-poiss, käib tööalaselt siin ja seal...

(Mul on kindlais andmeid)- aga ma ei saa aru, kuidas see võimalik on...

annushka ütles ...

"aga ma ei saa aru, kuidas see võimalik on... "

sa ei saa aru, kuidas see on võimalik, et ta käib tööalaselt siin ja seal??? :P või et sul on kindlaid andmeid...? noojah, elu on kummaline :)