esmaspäev, aprill 24

naisen käsveska

naise käekott on müsteerium. tihtipeale talle endalegi. nüüd otsustasin teha avaliku inventari oma käekotis. vaatame, mis siin siis on.

mobiiltelefon, roosa märkmik, kolm raamatut: v.lefler: a gentle and quiet spirit, j. eldredge: captivating ja dare to desire (laenasin sõpsilt), rahakott, kaks india filmi-dvd'd: ghunghat ja devdas (laenasin sõbrale, sain nüüd tagasi), punased sõrmikud, nätsupakk (jenkki on parim!), piibel, lauluraamat (nojah, eile oli ju pühapäev...), karvased kõrvaklapid, tühi kilekott, kasutatud kontserdipilet (eile oli higher ground gospelkontsert. uskumatult jube ja kohutav! ma ei teadnud kas nutta või naerda. selline ameerika klishee-värk, yo-yo-yall, put your hands together, dziiiisus is the loooord, yeah! appiiii! noh, vähemalt piletiraha läks heategevusele...), viis vana ostukviitungit, kätekreem, helkur pakendis, SAS lennupileti osa, usb-mälupulk, juuksekumm, taskupeegel, tampoon, pakk pabertaskurätte, kollane markerpliiats, üks sinine, üks must pastakas, sõidukaart, huulepulk lumene, rasked kõrvarõngad (kõrvad väsisid ära, pistsin kotti), ripsmetushsh, võtmekimp, carmolis-kurgupastill, viiesendine ja natuke prahti.

noh, vähemalt nüüd sai kott prahist tühjaks. jah, ja raamatud võtsin ka välja. ma loen neid parem.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

No nüüd peab keegi ainult veel selle kõige põhjal korraliku psühhoanalüüsi tegema- muidu läheb see kallis teave puha raisku. Mehi käekotiga näiteks vahele ei võta. Kuigi osadel on taskus igast värkki...

annushka ütles ...

ohh, räägi oma taskutest! on nad sul ka suured? ja mida sinna kõik mahub?

teeme psühhoanalüütilist vahetust :)

haldjapliks ütles ...

ma peaks mainima, et mu kaekotikeste sisud on upris vahetamiseni sarnased. paar pakki taskuratikuid lisaks ja vanu kommipaveried ja ehk moni komm ise kah. vahets seisab mul moni paar kuud kotis ei taha teist suua. raamatud on ka erinevad. mul viimasel ajal piibel, moni raamat fantaasiakirjandusest ja siis Lewise raamat mingi. ja fotokas. vaja ju koik vajalik jaadvustada ka.
PS! need tahed, millest ma kaskisin lahti saada asuvad siin kommentaaride reas, kui ma kommentaari olen lisanud ja tahan panna et ok sisi ta kasib mul mingeid tahti kirjutada ja see on surm tuutu. vota see asi maha. seda saad teha settingute alt.