teisipäev, juuni 27

borta bra, hemma bäst...

ahhh, oma kodus... oma kohvitass, oma sohva, oma padi. oma kodu lõhn. ostsin tallinnast helin-mari arderi plaadi. ta esines mais mu hea sõbra pulmas, ning ma armusin temasse ära. nüüd on ta hääl minu kodus.

sain nädalavahetusel teada, et minust saab teisekordselt tädi! mu poolõde on juba hästi rase. tema pojast saab nüüd Suur Vend. ootavad tüdrukut. eks näis, kes sealt siia maailma saabub.

tegin maarjas tööd ka. peesitasin päikese käes, tegin lõket vanas seakünas ning mis kõige tähtsam, pügasin hekki. see on minu iga-aastane traditsioon. heki pügamine pakub tohutult rahuldust. töö tulemus on kohe näha. mitte nagu õpetamisega. et muudkui õpetad ja õpetad, aga kas keegi midagi taipab ka, selgub alles millalgi hiljem. kui õpitud asja päriselt vaja läheks...

all on pildid enne ja pärast suurt pügamistööd.

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

oled sina alles vinge pügaja:D

Anonüümne ütles ...

oled ikka tubli tööinime:)
master na vse ruki!!!

tervitused...

Anonüümne ütles ...

Sa hekile mingit läiget või želeed ei pannud? Et läigiks? Oleksid võinud ju natuke panna küll...

Anonüümne ütles ...

On Sinul, Annushka, ikka tore
(b)logi(päeva)raamat - ühtviisi nii hariv kui meelelahutuslik ning kokkuvõttes rahustavalt tujutõstev. Aitäh Sulle!

Kaja ütles ...

tubli lõikus!

annushka ütles ...

haa, emme nägi pilte ja ütles, et mis sa heki ära rikkusid. et enne oli palju ilusam. no ütle nüüd. emme on mul vist ikka liiga loomulik ja liberaalne. need tänapäeva keskealised ikka on ühed hipid küll...