esmaspäev, juuni 12

ma kõrben, sa kõrbed, ta kõrbeb...

täna paistis päike. ja oli isegi soe. kuigi mere ääres oli tuuline, võtsin ennast siiski maika väele. ja nüüd on turi kärtsmürtspunane. pesin nimelt pool päeva laevatekki ja sain enesele ilusasti värvi peale. õnneks laeva pidi ka seestpoolt pesema, nii et teise poole päevast sain varjus olla. aga noh, see pole suvi ega midagi, kui miski koht kõrbend pole. eks. siiamaani on nii külmad ilmad olnud, et mul on purjetaja päevitus. ainult näolapp ja käeseljad on päevitunud, kõik muud kehaosad on jope ja pükste seest sooja ja tuulekaitset otsind.

nüüd siis lõpuks paljastan saladuse, mis on kõiki lugejaid kindlasti ööd ja päevad piinanud. TADADAA: töötan sightseeing-laeva peal. piletimüüjana, koristajana, giidina, tekimehena ja ettekandjana. nii et igav mul üldiselt ei ole. lobisen turistidega, viin kaptenile kohvi, naudin päikest, loen raha...

vetsupesemine pole just see kõge glamuursem osa minu tööpäevast. aga elada võib. nüüd ma kasutan võimalust ja palun kõikidel meeslugejatel eriti tähelepanelikud olla. palun, anun, keelitan ja soovitan kõigi maailma kemmergukoristajate nimel, pliiiis püüdke urineerides sihtida täpselt vetsupotti, mitte selle kõrvale või mingisse peldikukosmosesse. ma ise muidugi ju ei tea, kui raske see sihtimine on, nii et võibolla olen meessoo vastu ülekohtune. kuid minu arust peaks iga täitsamees oma nokut enam-vähem valitsema. ja iga mees tahab ju täitsamees olla. ning õpib selle kuldse oskuse juba kolmeaastaselt ära. onju...?

kui tahate mulle laeva peale külla tulla, siis tulge aga. hängin päevad läbi kauppatori ääres. laeva nimi on doris.

Doris oli toisenlainen,
Doris oli reissunainen.
Doris, Doris, Sä veit mun sydämen
Doris, Doris, Tuo se pois, takasin
sydäntäni vielä tarvitsen.

-J. Karjalainen

5 kommentaari:

triibik ütles ...

mina, vana roppar, kohe kuidagi ei suuda ütlemata jätta, et uudis sinu laevatööst ning peatsest tantsuetteastest kombineerub mu silmis mustvalgeks filmiks, kus helgi sallo ja väino aren kannavad alt laienevaid madrusepükse ning kargavad kelmikalt laulda:

aga meeremees on üks isesorti mees,
on üks ekstra sorti mees iga meeremees.
kui sul sõbraks meremees, sõber isesorti mees, sõber ekstra sorti mees iga meremees.
sallo: siin käsi!
aren: siin käsi! on täitsamehed koos.
sallo: ei väsi!
aren: ei väsi me iial mürtsuhoos.

jne. tarmo ei viitsi mulle enam seda laulu tsiteerida. areni asemel võiks olla veel endel pärn. kujutad ette küll.
aga doris on ilus nimi ja karjalaise laul kah ilus.
head ööd!

Anonüümne ütles ...

"Peldikukosmos" on geniaalne leid! Kuna tunnen moraalset vastutust kõigi peldikukuritegude eest, siis püüan neid kosmosesse urineeriaid täpsemalt määratleda.
Esitan sellise jaotuse:
1)noor kõrge lennuga autoomanik (alles sai load ja kihutab mõttes ka peldikus)
2)laps- puudub nö kogemus
3)tüüpiline mees, kes joob õhtul õlut ja vedeleb diivanil (ahh...ei viitsi potile istuda- kiire kah ju)
4)vana mees- ei näe ja ei koordineeri
5) ülbe pintsaklipslane- "hähh, olen tähtis persoon- las loll koristajamutt pühib"
6)heatahtlik aga ebateadlik mees- lihtsalt pole õpetatud potil istudes urineerima
7)ennast täis välismaalane- no kuulge- ma ei hakka ju nende sommide prillauda kergitama!

Anonüümne ütles ...

8) Lainelt-lainele loksuv laev?

See variant jääb muidugi välja, kui peldik ainult kai ääres seistes avatud on.
Aga te võite potitagused seinad ja põranda fooliumiga katta ja nõrga voolu sisse lasta :). Siis peaks juba helisignaalide alusel olema võimalik selgeks teha, kes täpselt see voolikuga ringi uhav džigitt on..

Anonüümne ütles ...

Annushka, järsku teed ära?

http://www.delfi.ee/jokes/pictures.php?id=230929&pos=263

annushka ütles ...

oo, evosh, väga hea! ja inimsõbralikum ettepanek kui aabrami oma ;)