neljapäev, juuni 22

genie in a bottle...

ma pole aasta aega pudeleid poodi viinud. täna viisin siis kõik korraga. kaks kilekotitäit sai. ma eriti limpsi ei joo. õlut ammugi mitte. nii et aasta aega mahtusid pudelid ilusasti kraanikausi alla kappi ära. aga vot nüüd hakkas kitsas. ja viskasin nad kodust välja. las lähevad omasuguste juurde. üle kuue euro sain oma taara eest. ostsin jäätist, kanasuppi ja sojakastet. raha jäi ülegi.

pildil on mu lemmikpudel. joon selle seest vett. kuna ma veinidest ei mõista halligi, siis ostan seda tõejooki (in vino veritas!) ainult kenades pudelites, mida kasutan siis veepudelina või küünlajalana. recycling is everything...

3 kommentaari:

myself ütles ...

ma viisin eile pudelid ära. umbes kuu jagu. 41 eesti raha sain.

Kaja ütles ...

Anne - mul on sinust niiii hea meel! Tubli oled, et viitsid recycling'uga tegeleda!

annushka ütles ...

oo jaa, ma olen illllgelt tubli! ma risaiklin isegi biojäätmeid, pappi, paberit, metalli ja klaasi...

mina saan igatahes taevasse! ;P