kolmapäev, juuni 14

i look like a celebrity...(!?!)

täna mulle öeldi, et ma näen nokamütsiga välja nagu geena davis. hahahaaaahaaaaa! no ma lihtsalt pidin selle siia kirjutama, tulevastele põlvedele mälestuseks. õnneks ma pole tomm hänksi nägu...

5 kommentaari:

haldjapliks ütles ...

kullake sa peaksid lisama enda pildi ka kus sa nokamütsiga oled. siis saaksid ka muud inimesed oma võrdlused teha:D
ja no kuni pilti näinud pole ei kommenteeri ka tom hanksi

Anonüümne ütles ...

Meenutab küll jah! Eriti siis, kui sa oled värskelt kulme värvinud :)

annushka ütles ...

no vot, need kulmud on jah hästi sarnased. sellega olen minagi nõus. peabki endale jälle brezhnevid tegema, va heledaks on kulmukarv pleekind.

ja need, kes pole minu pilti näind, ei saa sellele naljale lihtsalt pihta. ei hakka mina siin oma nägu eksponeerima. aitab sellest, et ma oma hinge kõigele rahvale paljastan :P

ma olen jah peaaegu geena davisi nägu, ainult et mitte sinnapoolegi.

Anonüümne ütles ...

eriti peps:P

annushka ütles ...

irw, hellu!