neljapäev, juuni 22

rong see sõitis tsuhh-tsuhh-tsuhh...

ostsin täna londoni reisijuhi. kavatsen nimelt juulikuus nädalaks ajaks londonisse põrutada. iseenesest loll aeg, keset juulit mingisse hiigellinna minna... palav ja higine värk ning saan kindlasti päikesepiste. aga mis teha. nada, fedja, nada. seal toimub nimelt mingi singlite kokkutulek ja sain oma londoni tuttavatelt tungiva küllakutse. einoh, kui kutsutakse, siis mina olen iga kell valmis. eriti kui seal on võimalus igasugu raffaga tuttavaks saada.

viimati käisin seal kaheksa aastat tagasi, klassiga. siis oli jama see, et liikusime grupiga. mina olen nii induvindualistlik, et tahan ise minna kuhu ise tahan. seepärast reisin parema meelega üksi. nii et lähen kellelegi külla. siis on mul oma vabadus, sest ega külalisega kogu aeg koos olda. ära väsitab ju. mina sebin omaette mööda linna ringi ja õhtul jutustan perenaisele/peremehele teetassi ääres päeva sündmustest. saab nii kohaliku- kui ka turistielu elada...

kui kellelgi on hääd nõu kaasa anda, olen hästi rõemus.

Kommentaare ei ole: