reede, juuni 9

mis värk...?

igast värki on toimund. käisin eile sõbranna juures nutmas. mu boss ütles mulle, et ta muretseb mu pärast. meie firma meeskokk andis mulle täna musi. üks võhivõõras kena poiss tegi täna minust läbi autoakna telefoniga pilti. üks võhivõõras vana mees andis mulle piibelehti nuusutada, sest mul olevat nii kena naeratus. viimase kolme nädala jooksul olen ma iga päev kala söönud. veel pole isu täis. homme söön jälle.

kalalaeval ma tööl ei ole.

ostsin täna oma fotokale laaditava aku, et saaks jälle pilti teha. siis teen oma töökohast pilti. ilus töökoht on mul, muide.

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

no siis sul on ju ütlemata põnev elu pean ma lisama. õnneks ma ise kala sööma ei pea. pole mingi eriti suur kala fänn. samas, kui on hästi tehtud sisi mix mitte. ja Anne millal sind eestimaa pinnal näha saab? täna sõitsin tööle ja nägin kõikjal plakateid, et soome päev eestis. äkki peaksid selleks puhuks tulema? ja igatahes minu sünnale ehk ajad ennast kohale.lootes ja oodates....

Anonüümne ütles ...

sain tänu Heldinile teada, et ka Helsingis on elu ja hästi emotsionaalne, nagu ma näen. Pozavchera käsin kinos ühte uut vene filmi vaatamas. film oli armas ja muusika oli super. äkki sobib ja sinu tujudega. http://www.piter-fm.ru ja seal vaatad PLAY-LIST. musi

Anonüümne ütles ...

Mulle ei anna keegi piibelehti nuusutada! Mingit kokka meil pole...ülemus kah hoidub kuidagi omaette. Kas ma olen mingi luuser või mis?!!

Anonüümne ütles ...

Annushka!
Kus Sa oled? Ära nuta! Sinu fännklubi ootab uusi jutte. Me oleme Sinuga!

annushka ütles ...

evosh, kes nutab, see pissib vähem.