kolmapäev, juuni 14

ihanuuksia...

küll väljas lõhnab hästi. eriti õhtul. kõik puud-põõsad õitsevad ja meelitavad mesilasi ligi. mul endal kah selline õitsev tunne. hirmsasti tahaks kedagi ligi meelitada. veri keeb ja kõhus lendlevad kevadliblikad... ainult ei tea, kus need mesilased õige on? oh, noorus on ilus aeg...

sõin täna ära liitri kirsse. kirsid on hästi njamm-njamm. kahju, et neid nii lühikest aega saadaval on. aga niikaua kui on, kavatsen mina kõik oma investeeringud teha kirssidesse. ajee!

ei ole roosi okkata, ega jänest lõhki mokkata...

selle lause lugesin mailmama ammu asta kassi raamatust pahupidi puhkus. no on hea raamat. meie peres on ta päris kapsaks loetud. väikevend püüdis omal ajal ka edgar valteriga võistelda ja esitas oma versiooni illustratsioonidest, kohe valteri piltide peal. ma ütleks, et valteril on kindlam käsi kui minu vennal...

6 kommentaari:

haldjapliks ütles ...

mis?? teil sela kõik õitseb või?? meil on juba kõik õitsenud. mõni üksik lilleke kuskil ehk on. aga vasrti õige pea lähevad pojengid ja sellised lilled õide:D

Anonüümne ütles ...

Heldin, mis sa ajad kägu! Meil kah kõik õitseb ja juba nädal tagasi murdsin pojengioksa.

Anonüümne ütles ...

Heldin on jah väga eluvõõras paistab. Aga kraavihallile augu kaevamist ja põllumehele kündmist on kiire õpetama...- no selline see tänapäeva noorus juba kord on. Teavad ainult kust internetti saab- kõik muu on juhuse küsimus.

annushka ütles ...

heldin, ma elan ju põhjamaal. siin algab ja lõpeb kõik hiljem kui teil. ikkagi 80 km tallinnast põhja poole...

Anonüümne ütles ...

ma ei saa aru evas kus kohas sina elad. leedus või?? meil tallinnas küll pojenge pole. kesk eestiski pole.

Anonüümne ütles ...

Heldin, Heldin! Mis sa vigurdad. Mine loodusesse:)