esmaspäev, juuni 5

un homme oriental...

see mees tantsib paremini kui paljud naised. mul on üks tuttav kairos, kes on professionaalne tantsija riiklikus tantsutrupis ja tantsib seal loomulikult meeste tantse. kuid ta oskab ka väga kenasti tantsida nagu naine. on tõeliselt üllatav näha mõnda meest liikumas veetlevalt naiselikult. mõned oskavad teha seda stiilselt, mõned mitte. leidsin netist linke meestantsijate kohta. neist olen esinemas näinud khaled mahmoud'i ja horacio cifuentes'it. ning olen olnud yousry sharif'i tunnis. alguses oli küll imelik, aga harjus kiiresti. siis võis juba nautida tantsija suurepärast tehnikat ja ilmekust, ning mitte mõelda nii palju sellele, et nad polegi naised...

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Annushka, sinu blogi on nii mõnusalt mitmekesine. Ise ikka ka ju tead ja rõõmu tunned sellest rikkalikkusest? Mina küll. Hommikuti tavaliselt teen siia tiiru, teinekord päeva ajal ja õhtuti ka ;-)

Anonüümne ütles ...

Mul koguneb ikka kuskil 6-7 tiiru...- aga võin ka rohkem teha, kui vaja.

annushka ütles ...

oi kui nunnud tiirutajad!!!!!!!!!! aitüma heade sõnade eest ja külastage aga meid jälle! ma päris iga päev ei jõua kirjutada, kuna olen palju tööl. ja kujutage ette, tööl polegi internetti. seal on hoopis meri ja tuul ja kajakad... sellest kirjutan täpsemalt varstipeatselthiljem. nüüd hakkan hoopis vilmi vaatama :)

Anonüümne ütles ...

Misasi sa oled siis? Läksid kuhugi kalalaevale kokaks või? Sellessuhtes ma soovitan sull mõnel alaska krabilaeval kätt proovida. Seal laevad saavad kõvasti vatti ja meestel on pidevalt nii paha olla, et kui sa neile saia peale povidlot paned on nad juba megaõnnelikud. Nad peavad ju neid krabinatasid söödastama ja taliga põhja laskma ja samal ajal vaatama, et laine neid merre ei pühiks. Vatt see on alles tõeline elu ja mehine töö! Kuskil soome kilulaeval pole ikka pooltki seda. Oleks siis vähemalt mingi tanker või midagi- aga kilulaevamehed söövad ju niikuinii kodust kaasa võetud võileibu (ema tegi) ja joovad peale lahjat keskiolut...

Anonüümne ütles ...

Aga järsku hoopis on Annushka rannavalve tsikiks hakanud?!!

Anonüümne ütles ...

Ma igatahes ootan väga järgmisi postitusi ... ega ootamine pole lihtne :-)

triibik ütles ...

kas see nägus tantsumees pole mitte Hollandi suursaadiku abikaasa?

Anonüümne ütles ...

irw@hollandi suursaadiku abikaasa.

annushka ütles ...

äkää, see mees on horacio cifuentes, beata abikaasa. kliki pilti siis saad nende leheküljele, oriental fantasy. nad tulevad muideks teisel detsembril helsingisse esinema. mina ilmselt esinen seal ka ühe tantsutrupiga, nö soojendusnumbrina.

nii et kui tahad tulla vaatama midagi väga erilist ja omapärast, siis infot leiad siit: http://personal.eunet.fi/pp/hennama/fin_index.htm

kui võtad kümme sõpra kaasa, saad ise tasuta :)