reede, mai 5

abbi, maivõi...

naersin just praegu tilgad püksi. ses mõttes hea, et kõhulihaseid sai ka treenitud. igatahes, joka vähänkin kynnelle kykenee, lugegu ja hirnugu. i present to you - coffeelotta!!!

ma tean küll, et kell on pool neli hommikul. ma lihtsalt ei suuda arvutit kinni panna, kui midagi nii hõrku on ekraanil. uned on tunduvalt üksluisemad. kas mul on addiktsiooniprobleem, jah?

oeh...

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Soomlastel on naljakas jah. Aga ka mul on naljakas, kui ma kohtun Juhaga või Oonaga või mõne Pasasega. Kuigi ma saan täiesti aru, et soomlaste jaoks on need väga tõsised nimed.
No aga kuulge- mis nimi on "Juha"? Sellist nime ei saa ju olemas olla!

annushka ütles ...

juha ehk juhis on vägagi tõsine nimi. eriti see juhis.

Anonüümne ütles ...

Really amazing! Useful information. All the best.
»